وقوع ۵۸ حادثه ترافیکی در جاده‌های گلستان/ ۲۰۳ نیروی عملیاتی به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند

میقانی گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا دهم فروردین امسال ۷۶ فقره حادثه در استان گلستان رخ داد که ۵۸ مورد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان بود.

«فرهاد میقانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۰ که طرح نوروزی در استان گلستان آغاز شده تا دهم فروردین امسال شاهد وقوع ۷۶ مورد حادثه در استان بودیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با بیان اینکه بیشترین حوادث رخ داده در این بازه زمانی مربوط به سوانح ترافیکی بوده است، گفت: در ۱۵ روز اخیر ۵۸ حادثه ترافیکی در طول جاده‌های استان به وقوع پیوست.

 

وی افزود: ۲۰۳ نیرو در قالب ۹۵ تیم عملیاتی در زمان‌های مختلف به حادثه‌دیدگان در استان امدادرسانی کردند. از مجموع آسیب‌دیدگان حوادث در استان، ۱۲ مورد امدادرسانی شدند و ۶۲ مورد هم انتقال به مراکز درمانی به ثبت رسید.

 

میقانی گفت: ۶ مورد درمان سرپایی  و یک مورد هم اسکان اضطراری در این مدت انجام شده است‌. همچنین ۹۷ دستگاه خودروی عملیاتی نیز در این حوادث به کارگیری شده‌اند.

 

وی عنوان کرد: بیشترین عملیات صورت گرفته در مدت اجرای طرح نوروزی به ترتیب در شهرستان‌های مینودشت، گرگان، علی آبادکتول و کردکوی به وقوع پیوسته است.

کد خبر 1161477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha