اجرای طرح مشارکتی تولید ویژه برنامه‌های ماه رمضان با همکاری شبکه استانی و اداره کل تبلیغات اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در آستانه ماه رمضان، با هدف ارائه طرح مشارکتی تولید ویژه برنامه های این ایام با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» امروز (چهارشنبه ۱۰ فروردین) ضمن تبریک حلول سال نو، هدف از برگزاری این نشست را اجرای ویژه برنامه‌های ماه رمضان با رویکرد مردمی و معرفی حلقه‌های میانی مؤثر در جامعه دانست و اظهار کرد: بهره مندی از ظرفیت حلقه‌های میانی از تأکیدات مقام معظم رهبری جهت ورود به چرخه مدیریتی نظام و اثرگذاری بر مردم است. 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: ما برای اینکه بتوانیم در مردم حرکت ایجاد کنیم باید اراده آنها را برانگیزیم و راه برانگیختن اراده مردم استفاده از ظرفیت حلقه‌های میانی است، بر همین اساس، مردم پای کار انقلاب خواهند آمد و برای نظام، کادرسازی خواهد شد.

 

وی در آستانه فرارسیدن ماه رمضان بر ضرورت تولید برنامه های فاخر در این ایام تأکید کرد و ادامه داد: ما در استان خوزستان از ظرفیت‌های مردمی بسیاری بهره‌مند هستیم که هر کدام در موقعیت اجتماعی خود، اقدامات مهم و اثرگذاری را هم در استان و هم در سطح کشور به انجام رسانده اند، لذا ضرورت دارد بخشی از ویژه برنامه‌های ماه رمضان به معرفی حلقه‌های میانی مردمی اختصاص داده شود.

 

در بخش دیگری از این نشست، «حجت الاسلام حریزاوی» رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن ارائه طرح مشارکتی تولید برنامه های ماه مبارک رمضان در شبکه استانی سیمای خوزستان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی، معرفی حلقه‌های میانی مورد حمایت این اداره کل در حوزه کنشگران فرهنگی، خیرین قرآنی، مدارس صدرا، فرهیختگان فرهنگی و قرآنی، شعرای آئینی و

... را در اولویت تولید این ویژه برنامه‌ها قرار داد.

 

در ادامه «مسلم رحیمی» نقش رسانه در معرفی کنشگران و چهره های موفق جامعه را به ویژه ظرفیت های ممتاز استانی بسیار مثبت و اثرگذار ارزیابی کرد و تلاش در جهت شناسایی و توجه به ایشان را به عنوان یک الگوی مردمی موفق، مورد تأکید قرار داد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان در خاتمه، ضمن استقبال و ابراز خرسندی از ارائه طرح مشارکتی معرفی حلقه های میانی مردمی، آمادگی شبکه استانی سیمای خوزستان را در تولید و پخش این ویژه برنامه اعلام کرد.

 

کد خبر 1161514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha