جذب ۲۰هزار حامی برای ایتام در دستور کمیته امداد مازندران قرار دارد

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پیش بینی شده تا با مشارکت خیران ۲۰هزارحامی ایتام جذب شود تا سرانه ایتام تحت حمایت افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۱۰فروردین) در جلسه شورای مدیران با بیان اینکه رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است، اظهار کرد:  با توجه به شعار سال با عنوان تولید دانش بنیان اشتغال آفرینی، تلاش و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گرفته است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به برگزاری برنامه‌های کمیته امداد مازندران در ماه مبارک رمضان، افزود: توزیع سبد غذایی و اطعام مهدوی از جمله برنامه ها است که با کمک و مشارکت خیران انجام می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه تصریح کرد: امسال در رزمایش  اطعام مهدوی  توزیع یک میلیون و ۵۰۰هزار پرس غذا، هدف گذاری شده است.

 

وی گفت: در ماه مبارک رمضان امسال پیش بینی شده تا با مشارکت خیران  ۲۰هزارحامی ایتام جذب شود تا سرانه ایتام  تحت حمایت افزایش یابد.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: جشن رمضان با عنوان« لذت لبخند » در شب‌های ماه مبارک رمضان تهیه و از سیمای مازندران پخش می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: در تلاشیم تا در ماه مبارک رمضان امسال با کمک خیران و نیکوکاران،  ۳۰۰هزار سبد معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

 

وی ادامه داد: با تعامل و همراهی و همکاری یکدیگر و با برنامه ریزی مناسب می توان در راستای ارائه خدمت به نیازمندان به نتایج مطلوبی دست یافت.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه هزار و ۴۵۰سری جهیزیه به مددجویان اهدا شد، ادامه داد: سال گذشته هفت هزار لوازم خانگی با کمک خیران تهیه و بین مددجویان توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: دیدار با خانواده های تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه و  برگزاری میز خدمت از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: خوشبختانه خدمات شایانی در سال گذشته به نیازمندان ارائه شده است که حاصل  مشارکت خیران و تلاش کارکنان این نهاد بصورت اقدام جهادی و انقلابی بوده است.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست مازندران با کمیته امداد گفت: امسال هم با تلاش مضاعف، در راستای  خدمت رسانی به نیازمندان و خودکفایی آنان گام بر می داریم.

کد خبر 1161537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha