۵ میلیون متقاضی برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی گفت: ۵ میلیون متقاضی برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

«سید فرزاد نجات نیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: در این طرح تاکنون، 5 میلیون نفر در کشور ثبت نام کردند که امیدواریم طی دو سال نخست، دو میلیون مسکن در نقطه به نقطه با همت و تلاش فرابخشی تحقق پیدا کند.

 

 

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین شعارهای انقلاب حاکمیت اسلامی، توزیع فرصت و امکانات عادلانه است و در تولید نهضت ملی مسکن اتفاق های خوبی در جای جای کشور در حال شکل گیری است.

 

 

نجات نیا اضافه کرد: در بحث مسکن مهر با پیگیری هایی که در خود استان بوده و جلسات متعدد، تامین زمین در کل کشور در شرایط خوبی است که در این استان برای 33 هزار واحد تامین زمین صورت گرفته است و یک اقدام ارزشمند است و سرعت، کیفیت و قیمت موضوع بعدی است که با همراهی بانک و دستگاه های خدماتی در کنار وزارت راه و شهرسازی شاهد آن اتفاق و به ثمر نشستن نهضت ملی هستیم.

 

 

وی با اشاره به وضعیت نهضت ملی مسکن در این استان تصریح کرد: در بحث زمین، خراسان شمالی جزو استان هایی است که اقدامات خوبی انجام گرفته اما عملیات اجرایی نیاز به سرعت بیشتر با هماهنگی بانک ها دارد و آورده متقاضیان باید سرعت گیرد که این جریان نهضت ملی با حضور و پای کار بودن مردم به ثمر می نشیند زیرا که بخشی از تامین مالی به آورده مردم باز می گردد.

 

 

معاون حقوقی امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: از ابتدای امسال عملیات اجرایی ۸۵۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است.

 

 

کد خبر 1161545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha