خیر و نیکی در ماه مبارک رمضان برابر هفتاد خیر و ثواب در ایام دیگر است

امام جمعه شهرستان سنندج با بیان اینکه خیر و نیکی در ماه مبارک رمضان برابر هفتاد خیر و ثواب در ایام دیگر است، گفت: ثواب سعی و تلاش برای رهایی یک انسان از ده سال اعتکاف در مسجد بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در دیدار با اعضای هیئت امناء ستاد دیه استان با تشکر و قدردانی از اقدامات انسان دوستانه و خداپسندانه ستاد دیه و قول مساعد جهت همراهی با این ستاد مردمی اظهار کرد: رهایی انسان از کالبد مادی و دینویی در خدمت رسانی به نیازمندان و فقرا میسر می‌شود.

 


ماموستا رستمی با دعوت از مردم نوع دوست و نیک‌اندیش کردستان در همراهی در این آئین معنوی تاکید کرد: خیر و نیکی در ماه مبارک رمضان برابر هفتاد خیر و ثواب در ایام دیگر است.

 


وی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند «انسان اهل سخاوت نزدیک به خدا و بهشت و به دور از آتش جهنم است.

 

 

امام جمعه سنندج در پایان قول مساعد برای دعوت از مومنان برای مشارکت در این آئین معنوی در شب‌های ماه مبارک رمضان و در نماز جمعه را داد.

 

 

مراد فتحی مدیرکل زندان‌های کردستان نیز در این دیدار با ارائه آماری از فعالیت‌های ستاد مردمی دیه استان کردستان خواستار همراهی این عالم دینی و دعوت از علما و امامان جمعه و جماعت برای جلب مشارکت عمومی در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی در مراسم جشن گلریزان ماه مبارک رمضان شد.

 

 

وی در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های معنوی امام جمعه و ائمه جماعات در همراهی با ستاد مردمی دیه عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 250 زندانی محکوم مالی و جرائم غیرعمد در زندان‌های کردستان تحمل حبس می‌نمایند و در انتظار دستان سخاوتمند خیرین برای بازگشت به جامعه و خانواده هستند.

کد خبر 1161562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha