هیچ قید و شرطی برای دانش آموزان واکسن نزده ابلاغ نشده است

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی به صورت کاملا حضوری خبر داد و گفت: هیچ قید و شرطی برای دانش آموزان واکسن نزده ابلاغ نشده است.

« حسنعلی میرعبدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: همه مراکز آموزشی و مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی از 14 فروردین فعالیت آموزشی خودشان را به صورت کاملا حضوری از سر خواهند گرفت.

 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانش آموزان، معلمان و عوامل اجرایی مدارس موظف هستند برابر برنامه هفتگی در مدرسه حضور پیدا کنند.

 

میرعبدی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده  حداکثری از ماسک  از سوی دانش آموزان، توسط همکاران ما توصیه می شود.

 

وی افزود: جهت آرامش خانواده ها، از همان ابتدای سال تحصیلی نسبت به  راه اندازی  تهویه فضای آموزشی و رعایت دستوالعمل ها اقداماتی را به همکاران ما در مدارس ابلاغ  کرده ایم.  

 

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: حضور دانش آموزان مستمر خواهد بود و امیدواریم همه دانش آموزان در کلاس درس حضور پیدا کنند.

 

میر عبدی یادآور شد: تدریس  همکاران ما مطابق ابلاغ هفتگی مدرسه و صرفا به صورت حضوری در کلاس درس است البته تدریس در بستر شاد مدنظر نیست مگر در موارد پشتیبانی و ارتباط با اولیاء و مربیان و فراخوان ها.

 

وی افزود: هیچ قید و شرطی برای  دانش  آموزان واکسن نزده ابلاغ نشده ولی از خانواده ها می خواهیم که پوشش واکسن را در دانش آموزان به حداکثر برسانند.

کد خبر 1161569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha