افزایش رضایت ایثارگران اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش رضایت ایثارگران را اولویت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان سفر به لنده با کارکنان این نهاد دیدار و گفت‌ و گو کرد و در جریان مشکلات آنها و روند فعالیت‌شان قرار گرفت.

 
در این دیدار کارکنان بنیاد شهرستان لنده توضیحات لازم در خصوص اجرای کارها و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران را برای مدیرکل بنیاد استان تشریح کردند. 
 
 
رضا پارسیان نژاد نیز ضمن خداقوت به کارکنان بنیاد، از آنها خواست در تعامل با مسئولین شهرستانی، تکریم و پاسخگویی سریع و به موقع به جامعه ایثارگران کوشا باشند تا بتوانند رضایت واقعی این قشر معظم جامعه را کسب کنند.
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد شهید به واسطه شهدا، خون شهدا، ایثارگران و جانبازان، افضل نهادها است.
 
 
وی خاطرنشان کرد: از چند جهت بنیاد شهید مقدس بوده و مهم ترین آن زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است که این مسئولیت مهم بر دوش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.
 

 
پارسیان نژاد ادامه داد: بنیاد شهید، افکار و حال هوای شهدا را به جامعه انتقال می دهد و اجرای «طرح سپاس» بنیاد شهید از خانواده شهدا و ایثارگران بر روحیه خانواده و جامعه تاثیر مستقیم دارد و ما در بنیاد شهید این مسئولیت را به خوبی باید اجرا کنیم. 
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه مطالبی پیرامون خدمات‌دهی با کیفیت، داشتن سعه صدر، اشرافیت کامل به آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی از بنیاد و رعایت دقت در انجام امور ایثارگران بیان کرد.
کد خبر 1161577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha