بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین بیانیه ای صادر نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ
12 فروردین را باید نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست که زمینه را برای آغاز حرکت قطار انقلاب در مسیر پرافتخار استقلال و آزادی فراهم ساخت وبدون تردید رأی بیش از 98 درصدی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی در همه پرسی 12 فروردین 1358، برای همیشه به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت و ضبط شد.

ملت ایران از 12 فروردین 1358 تا 22 بهمن 1400، در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و حضور در انتخابات ها به وظیفه خود عمل کرده‌ و امروز شایسته بهترین خدمات هستند و انتظار است تا مدیران کشور که امانت‌دار خون مطهر صدها هزار شهیدگلگون کفن هستند، از تمامی ظرفیت های موجود برای حل مشکلات کشوربویژه کنترل تورم، استفاده کنند.

سال 1401 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است و در این میان، وظیفه مسئولان، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و حذف موانع موجود برای توسعه تولیدات دانش بنیان با بیشترین میزان اشتغال آفرینی است. همچنین ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با حمایت از تولیدات داخلی و تولیدکنندگان با ارتقای کیفیت محصولات خود، نقش مهمی را در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا می کنند.

از طرف دیگر، امروز جهاد تبیین برای مقابله با تهاجم همه جانبه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، یک واجب و فریضه مهم و غیرقابل انکار است.جهاد تبیین، قوام‌بخش بیانیه گام دوم انقلاب به‌عنوان یک سند بی‌نظیر راهبردی است که می‌تواند چشم‌انداز روشنی را به نسل‌های آینده نشان دهد و مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا از ظرفیت های موجود برای تحقق این امر مهم استفاده نماید.

درپایان ضمن شکرگزاری نسبت به وجود نعمت بزرگ انقلاب اسلامی که حاصل مجاهدتهای حضرت امام خمینی(ره)، تلاش‌های مردم و ثمره خون گرانبهای شهداست، اعلام می‌داریم با تأسی ازمنویات حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(حفظه الله)،تا سپردن این پرچم بدست صاحب بزرگوارش حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد

کد خبر 1161583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha