فعالیت گروه های جهادی بیش از همه کار فرهنگی است/ ترس دشمن از فرهنگ بسیجی و جهادی

آیت الله عبادی گفت: فعالیت گروه های جهادی بیش از همه کار فرهنگی و همان تبلیغ حقیقت دین به «کُونُوا دُعَاةً لِلنَّاسِ‌ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ؛مردم را به غير از زبانتان دعوت به دين كنيد» است و دشمن هم از فرهنگ بسیجی و جهادی می ترسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله«سید علیرضا عبادی» صبح امروز (۱۱ فروردین) در دیدار رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از نمایندگان اردوهای جهادی در استان با اشاره به سالروز همه پرسی  و تثبیت نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: دنیا شرق و غرب و کمونیست شوروی و لیبرال غربی که تمام وجودشان شیطنت است در دشمن شناسی و تبلیغاتی خیلی مهارت دارند، آنها از همان اول توجه داشتند که اگر این انقلاب به آرمان هایش برسد آن طبل تهی مکتب های پوشالی مادی به رسوایی کشیده می شود بنابراین نه تنها ایجاد فتنه، تحمیل جنگ هشت ساله، کودتا، ترور و ایجاد احزاب انحرافی و تبلیغات روانی داشتند بلکه در این ۴۳ سال هر روز یک نوع فتنه جدید بر علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند اما در این مبارزه نابرابر در پایان خودشان با شکست مواجه شدند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به نابودی کمونیست شوروی و صدام و منافقان و تضعیف قدرت امریکا و مستکبران جهانی ادامه داد: به تعبیر خودشان از همه گزینه ها برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کردند اما از جهت اینکه ما را از آرمان هایمان جدا کنند نه تنها توفیق نیافتند بلکه ما را راسخ‌تر کردند.

 

آیت الله عبادی با بیان اینکه در حالی که دشمنان تصریح می‌کردند ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمنی تکرار نخواهد شد اما دست قدرت الهی شرایطی را در کشور به وجود آورد که این مهمتر از انقلاب بهمن سال ۵۷ است، گفت: امروز مثل سال ۵۷ نیست که فقط به عنوان فرمایش امام راحل بگوییم «ما می توانیم» بلکه امروز می گوییم «توانستیم» به همین دلیل این مهمتر از دوران پیروزی انقلاب است.

 

وی با تأکید بر اینکه دوران کنونی کار علمی، سیاسی، تبلیغاتی و فرهنگی می طلبد و مکتب ما مکتب کار است، تصریح کرد: حتی اولیای الهی که کار اصلی آنان مدیریت ولایی جامعه بشری است اما وقتی ایادی فاصله می اندازند بیکار نمی نشینند نمونه بارز آن حضرت علی(ع) است که ۲۵ سال ایشان را خانه نشین کردند اما هرگز بیکار ننشتند و چاه حفر و وقف می کردند.

 

امام جمعه بیرجند بیان کرد: فعالیت گروه های جهادی بیش از همه کار فرهنگی و همان تبلیغ حقیقت دین به «کُونُوا دُعَاةً لِلنَّاسِ‌ بِغَیْرِ أَلْسِنَتِکُمْ؛مردم را به غير از زبانتان دعوت به دين كنيد» است و دشمن هم از فرهنگ بسیجی و جهادی می ترسد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به حضور بسیج و جهادگران در تمام صحنه های بحرانی، دفاعی، بهداشتی، اداری و خدمت رسانی به مردم از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: فرهنگ بسیجی و جهادی باید توسعه یابد و در مقام عبادت، گره گشایی و سیر و سلوک عرفانی، کار و خدمت به مردم از مهمترین عبادات است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به تلاش های دشمن برای فاصله انداختن بین اسلام و مردم، افزود: اما دشمنان تاکنون نتوانستند موفق شوند چون این ملت مقاوم، دشمن را زمین گیر کرده است بنابراین تنها به خودتان و انجام وظیفه شخصی در هر قسمتی که کار شمرده می شود قناعت نکنید بلکه مسئول دیگران هم هستید تا افراد تنبل و بی تفاوت را هم به صحنه فعالیت های جهادی بیاورید.

 

وی به لذت بالای خدمت رسانی و گره گشایی از مردم و مناطق محروم اشاره و تأکید کرد: آیت الله العظمی فاضل لنکرانی رضوان الله تعالی علیه برای رسیدگی به کار مردم اهمیت بسیار قائل بودند، تا جایی که آن را مهم تر از مستحبات می دانست.

کد خبر 1161584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha