شادابی پلیس، موجب ارتقاء امنیت در جامعه است

افشارچی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی پلیس در تامین نظم و امنیت و آرامش جامعه گفت: شادابی پلیس شادابی جامعه و موجب ارتقاء امنیت بیشتر در جامعه است .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در دیدار با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامي کل کشور با تبریک سال نو با اشاره به اینکه پلیس در جامعه ما برای تامین آرامش و آسایش مردم شبانه روزی تلاش می کند، افزود: یکی از موضوعاتی که باعث شادابی جامعه می شود امنیت است که این امنیت به همت و تلاش کارکنان پلیس جمهوری اسلامی ایران محقق می شود .

 

محسن افشارچی در ادامه با حمایت از پروژه های انتظامی استان خصوصا پروژه های مسکن کارکنان بیان داشت: تامین مسکن کارکنان موجب ارتقاء روحیه کارکنان و در نهایت ارتقاء امنیت در جامعه را در پی خواهد داشت .

 

وی، فرمانده انتظامی استان زنجان را از نیروهای خدوم و پرتلاش  و ساعی در سطح استان نام برد و تصریح کرد : با تلاش فرمانده انتظامی استان و تمامی کارکنان زحمت کش انتظامی استان امنیت مطلوبی در سطح استان وجود دارد .

 

وی با اشاره به اينكه خدماتي كه پلیس انجام مي دهد مورد توجه مردم است و رابطه بين مردم و پليس را برقرار مي كند، افزود: ايام نوروز فرصتي براي اثبات شايستگي پلیس است.

 

افشارچی در پایان با تقدیر مجدد از تلاش های مجاهدانه کارکنان پپلیس در سطح کشور برای تامین نظم و امنیت جامعه خصوصا در این ایام در کنترل محورهای مواصلاتی بیان داشت: امنيت اجتماعي نيازمند اقتدار پلیس است ، توسعه امنيت نياز به امكانات ،تجهيزات و فناوري نوين دارد.

 

در این دیدار معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور با تبریک سال نو تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار زنجان و تمامی مسئولان استانی از پلیس بیان داشت : یکی از اولویت های مسئولان انتظامی کل کشور ارتقاء معیشت کارکنان است .

 

سردار محمدعلی نوری نژاد در ادامه به اقدامات صورت گرفته پلیس در سطح کشور برای تامین نظم و امنیت مردم خصوصا در ایام تعطیلات اشاره و افزود: فرماندهی انتظامی کل کشور تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط این و آرام برای هموطنان عزیز در تعطیلات نوروز به کار گرفته است .

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کل کشور یکی از دغدغه های سردار اشتری و مسئولان انتظامی کل کشور را ارتقاء معیشت و تامین مسکن کارکنان عنوان و بیان داشت : در این خصوص هم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و تمامی مسئولان استانی با حمایت های خود موجب ارتقاء معیشت کارکنان خواهند شد .

کد خبر 1161586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha