اتخاذ تدابیر لازم با هدف بهره مندی مسافران از حریم رودخانه کرج به چالوس

جاویدپور با اعلام خبر اتخاذ تدابیر لازم برای بهره مندی مسافران از حریم رودخانه کرج به چالوس گفت: حریم رودخانه کرج میزبان حضور مسافران نوروزی در سیزدهم فروردین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « امیر جاویدپور» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج به چالوس با هدف بهره مندی مسافران و گردشگران نوروزی گفت: تدابیر لازم برای بهره مندی مسافران از حریم رودخانه کرج به چالوس به عمل آمده است. 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز افزود: حریم رودخانه کرج به چالوس یکی از مکان های پرطرفدار مسافران نوروزی در روز سیزدهم فروردین است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ایجاد ساز و کار مناسب با هدف تقویت صنعت گردشگری در البرز بیان کرد: اطلاع رسانی به شهروندان و مسافران برای بهره مندی استاندار از این امکان گردشگری در قالب تهیه و نمایش برنامه های آموزشی با هدف پیشگیری از خطرات در بستر رودخانه به عمل آمده است. 

 

وی ادامه داد: رنگ آمیزی سرعت گیرها در سطح شهر با هدف پیشگیری از تصادف های احتمال با همت متولیان از مطالبات و پیگیری های امور عمرانی استانداری البرز است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی استان برای حضور پرشور و خاطره انگیز مسافران نوروزی تمامی اهتمام خود را به کار بستند. 

 

 

کد خبر 1161587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha