آیین غبارروبی مسجد در کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم برگزار شد

رحیمی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم آیین غبار روبی مسجد برگزار شد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم در آستانه ماه مبارک رمضان، محیط مسجد را برای پذیرایی از میهمانان خداوند مهیا کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» افزود: مسجدی ها با غبارروبی و جاروب کردن محیط مسجد به استقبال ضیافت الله رفتند و در آستانه بهار دل ها، به خانه تکانی، خانه امن الهی پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» با غبارروبی مسجد آغاز شده است، عنوان کرد: در طول ماه رمضان نیز اقامه نماز جماعت به صورت سه وعده در این کانون برگزار می شود.

 

رحیمی ادامه داد: جزء خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های ماه رمضان در این کانون فرهنگی و هنری است که به صورت روزانه و با حضور اهالی مسجد برگزار می شود.

 

وی از دیگر برنامه های این کانون را سخنرانی مذهبی عنوان کرد که در طول ماه مبارک هر روز با حضور حجت الاسلام دستداده امام جماعت مسجد انجام می شود.

 

کد خبر 1161588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha