نامگذاری سال ۱۴۰۱چراغ راهی برای حرکت در مسیر توسعه ایران در آغاز قرن جدید است

جلیلیان، گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین علاوه براینکه چراغ راهی برای حرکت در مسیر تعالی و توسعه ایران اسلامی در آغاز قرن جدید است.

کیومرث جلیلیان در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری مدبرانه با پیش شرط دانش بنیان کردن تولید برای اشتغال نگرشی حکیمانه برای توسعه ترسیم می نمایند که پایداری اشتغال بدون نگرش جامع و کامل به علم ودانش در ایجاد آن به سرانجام نیکویی نمی رسد که در این راستا توجه مضاعف به افراد دارای فکر و ایده علمی، مراکز دانشگاهی و پژوهشی، تحقیقاتی، نخبگان در تولید سرمایه و اشتغال مولد مطمع نظر ذهن منور معظم له می باشد.

 

 

فرماندار دالاهو افزود: در دهه اخیر توجه به موضوعات اقتصادی پایه و اساس نامگذاری عنوان سال ها از سوی رهبر معظم انقلاب بوده است مصداق بارزی است که هر انسان منصفی در می یابد که معیشت و افزایش سطح رفاه عمومی، اشتغال همواره در فکر دغدغه مند معظم له بوده است که با تکیه بر توانمندی های داخلی در ابعاد مختلف درصدد محقق نمودن آن بوده اند که امیداست مسئولان و مدیران  سه قوه در دستگاههای مختلف اجرایی، قضایی، قانونگذاری که همواره در اجرای فرامین مقام معظم رهبری لبیک گو بوده اند.

 

 

وی با اشاره به اینکه اقتصاد دانش‌بنیان مهم‌ترین دستاورد دو دهه اخیر نظام اسلامی است. خاطر نشان کرد: پرچمدار این گفتمان، رهبر انقلاب بوده و اکنون که شرکت‌های دانش‌بنیان به بلوغِ نسبی رسیده‌اند، ایشان با نامگذاری سال جدید فرصتی بی‌نظیر برای ایفای نقش جوانان در جهش کشور به سوی عدالت و پیشرفت فراهم آورده‌اند.

 

 

 

جلیلیان تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبری تنها راه رشد و پیشرفت واقعی کشور حمایت و توسعه شرکت های دانش بنیان است از این رو راهبرد ما در استان حرکت قاطع به سمت اقتصاد دانش بنیان با هدف اصلاح و رشد اقتصادی است.

کد خبر 1161679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha