امیدآفرینی یکی از نقش های اساسی خبرنگاران در جامعه امروز است/ رسانه ها در جهاد تبیین نقش مهمی دارند

عابدی در دیدار با هیات مدیره انجمنن صنفی خبرگزاری ها و پایگاههای خبری گفت: رسانه ها در جهاد تبیین و جنگ رسانه ای نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد با اشاره به اهمیت رسانه گفت: نخستین مخاطب فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، رسانه ها هستند.

وی افزود: در تبیین شعار سال نیز رسانه ها را کمتر به کار گرفته ایم در حالی که در میدان تبیین، نقش رسانه ها بسیار پررنگ است و بایستی بر مبنای رسالت خود شعار سال را برای جامعه تبیین کنند. در این راستا نیز در جنگ رسانه ای و در میدان جهاد تبیین باید از رسانه ها حمایت کنیم. چرا که با دست خالی نمی‌توان با فضاسازی هایی که علیه ایران می‌شود مقابله کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: نقش دیگر رسانه ها در کنار تبیین و امیدآفرینی، مطالبه گری و پیگیری معضلات است و این توقعی است که ما از رسانه ها داریم.

عابدی ادامه داد: خبرنگاری، شغل و حرفه ای مقدس است زیرا در جهاد تبیین و جنگ رسانه ای و هدایت افکار عمومی نقش بسیار مهمی دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: آموزش و رشد، یکی از مهمترین تاکیدات ما است که در سال جدید نیز در حال برنامه ریزی به منظور آموزش مستمر برای خبرنگاران و فعالان این عرصه هستیم تا طی دوره‌های آموزشی مختلف، فعالان رسانه را تقویت کنیم.

کد خبر 1161711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha