مسجد امام علی (ع) شهرکرد در آستانه ماه رمضان غبار روبی شد

حجت الاسلام رئيسی گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه تکریم و استقبال از ماه مبارک رمضان، مسجد امام علی (ع) گودال چشمه شهرکرد به همت فعالان کانون فرهنگی هنری «شبستان نور» و با همکاری نمازگزاران، اهالی محله و فعالان بسیج غبار روبی شد.

حجت الاسلام «البرز رئيسی» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن دهه تکریم و استقبال از ماه مبارک رمضان، مسجد امام علی (ع) گودال چشمه شهرکرد به همت فعالان کانون فرهنگی هنری «شبستان نور» و با همکاری نمازگزاران، اهالی محله و فعالان بسیج غبار روبی شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شبستان نور» مسجد امام علی (ع) گودال چشمه شهرکرد ادامه داد: این آیین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و هر ساله در دهه سوم ماه شعبان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه ‌های قرآنی و مراسم جزء‌ خوانی به همت فعالان کانون فرهنگی هنری «شبستان نور» در مسجد امام علی (ع) گودال چشمه شهرکرد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رئيسی اظهار داشت: غبارروبی مساجد یک اقدام فرهنگی برای ورود به ماه مبارک رمضان است که هرساله به مناسبت ماه میهمانی خدا به همت فعالان کانون فرهنگی هنری «شبستان نور» و با حضور نمازگزاران و مردم مومن و ولایتمدار انجام می شود.

 

وی با اشاره به نحوه برگزاری برنامه های این ماه، تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با این بیماری، برنامه ‌های کانون «شبستان نور» در ماه مبارک رمضان سال جاری با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شبستان نور» مسجد امام علی (ع) گودال چشمه شهرکرد ادامه داد: توزیع بسته‌ های معیشتی از دیگر برنامه ‌های این کانون‌ است که با مشارکت خیران در بین خانواده‌ های نیازمند انجام می شود.

 

کد خبر 1161725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha