ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در شیراز

قادری گفت: تولید دانش ‌بنیان نقش مهمی در جهش تولید داخلی دارد و برای توسعه شرکت‌ های دانش‌ بنیان و پارک‌ های علم و فناوری، منطقه ویژه علم و فناوری در زمینه سلامت و دانشگاهی در شیراز ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جعفر قادری»، امروز (پنج شنبه 11 فروردین) در بازدید پارک علم و فناوری استان فارس گفت: تولید دانش ‌بنیان نقش مهمی در جهش تولید داخلی دارد و برای توسعه شرکت‌ های دانش‌ بنیان و پارک‌ های علم و فناوری، منطقه ویژه علم و فناوری در زمینه سلامت و دانشگاهی در شیراز ایجاد می شود.

نایب رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی افزود:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب قانون تسهیل و حمایت از کسب و کارها و صدور مجوزها از شرکت‌ ها و تولیدات دانش ‌بنیان حمایت می کنند و مراتب این مصوبات به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرایی شدن قانون حمایتی جهش تولید دانش ‌بنیان، موجب ایجاد بستر بهتر برای شرکت ‌های دانش‌ بنیان می شود و مدل تامین مالی و بازاریابی نیز در راه ‌اندازی و مدیریت واحد‌های تولیدی حائز اهمیت فراوانی است.

قادری تاکید کرد: اصلاح اساسنامه صندوق توسعه ملی توسط مجلس شورای اسلامی موجب می شود تا امکان قانونی در بخش اجرایی به شکل بهتری فراهم شود.

 

کد خبر 1161731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha