مساجد استان زنجان با همراهی بچه های مسجدی، غبارروبی و عطرافشانی شد

به گفته اسلامی، همزمان با فرا رسیدن دهه تکریم و استقبال از ماه مبارک رمضان، مساجد با همراهی اعضای کانون های مساجد در شهرهای زنجان، ماهنشان و خدابنده غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان گفت: بچه های مساجد شهرهای زنجان، ماهنشان و خدابنده با غبارروبی و عطرافشانی مساجد، به استقبال ماه میهمانی خدا رفتند.

 


محسن اسلامی ادامه داد: همه ساله در دهه تکریم مساجد و استقبال از ماه مبارک رمضان آیین غبارروبی مساجد با حضور اعضای کانون های مساجد استان زنجان برگزار می شود.

 


وی ادامه داد: در همین راستا مراسم غبارروبی و استقبال از ماه رمضان توسط کانون فرهنگی و هنری محمدرسول الله در شهرستان ماهنشان، کانون فرهنگی و هنری شمس، قمر بنی هاشم و رسالت در شهرستان خدابنده و کانون های فرهنگی و هنری کمیل، امام علی، آیت الله صائنی، آقامیرزااحمد، آل یاسین و افق زنجان برگزار شده است.


این مسئول ادامه داد: به مناسبت ماه مبارک رمضان نیز مراسم جزء خوانی قرآن کریم در تمام مساجد استان زنجان برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد؛ غبارروبی مساجد یک اقدام فرهنگی برای ورود به ماه مبارک رمضان است که هرساله به مناسبت ماه میهمانی خدا به همت فعالان کانون فرهنگی هنری و با حضور نمازگزاران و مردم مومن و ولایتمدار انجام می شود.

 


سرپرست ستاد فهمای استان زنجان ادامه داد: در آستانه ماه مبارک رمضان 1200 بسته گوشت قربانی در قالب طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد از طریق کانون ها در بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 1161755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha