مناطق‌ آزاد نیازمند حمایت‌های قانونی هستند

رضایی میرقائد با اشاره به اینکه مناطق‌ آزاد نیازمند حمایت‌های قانونی هستند گفت: حدود اختیارات مناطق‌آزاد روشن نیست، مصوباتی را در ستاد اقتصادی دولت تهیه کرده‌ایم و به‌ زودی ابلاغ می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محسن رضایی میرقائد» عصر امروز (پنج شنبه ۱۱ فروردین) در جمع خبرنگاران، با اشاره به بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در آبادان و خرمشهر اظهار کرد: فرصت‌ها و ثروت‌ های بسیاری در این منطقه وجود دارد اما مردم از آن منتفع نیستند.

 

معاون اقتصادی رئیس جمهور افزود: مشکل اصلی ما تحریم‌های داخلی است که دست و پای مردم را برای فعالیت بسته است.

 

وی با اشاره به اینکه مناطق‌ آزاد نیازمند حمایت‌های قانونی هستند تصریح کرد: حدود اختیارات مناطق‌آزاد روشن نیست، مصوباتی را در ستاد اقتصادی دولت تهیه کرده‌ایم و به‌ زودی ابلاغ می‌شود‌. 

 

رضایی میرقائد اضافه کرد: سعی خواهیم کرد که منطقه آزاد اروند همانند دوران دفاع مقدس که آبادان و خرمشهر دژ مستحکمی برای تمام ملت ایران بودند، اقتصاد این منطقه شکوفا شود.

 

وی در واکنش به طرح الحاق دبیرخانه شورای‌عالی مناطق‌آزاد در ذیل وزارت اقتصاد عنوان کرد: این کار صورت نخواهد گرفت چرا که کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام این مصوبه را مغایر با قانون اساسی و مغایر با مصوبات احکام دائمی برنامه ششم توسعه دانسته است.

 

کد خبر 1161760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha