آسمان آستارا به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین نورباران شد

مراسم نورافشانی به مناسبت فرارسیدن ۱۲ فروردین سالروز جمهوری اسلامی امشب در بندر آستارا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، مراسم نورافشانی به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی امشب راس ساعت ۲۱ در میدان نماز برگزار شد.

 

این مراسم با استقبال شهروندان و مسافران نوروزی مواجه شد و بسیاری از مردم در طول مدت نورافشانی مشغول گرفتن فیلم و عکس های یادگاری شدند.

 

در حین انجام نورافشانی پخش قطعه وطنم‌ای شکوه پابرجا و چند قطعه دیگر و همخوانی حاضران شکوه این جشن بزرگ را دوچندان کرده بود.

 

به مناسبت روز ۱۲ فروردین همچنین فردا مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان ورودی شهر مرزی بندر آستارا(میدان شهدای گمنام) با حضور مسئولین محلی، شهروندان و گردشگران نوروزی برگزار می‌شود.

 

به گزارش شبستان، پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷، در روز دوازدهم فروردین کامل شد؛ مردم مسلمان ایران با حضور آگاهانه و متعهدانه در اولین انتخابات آزاد تاریخ ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اداره کشور انتخاب کردند.

 

در ۱۲ فروردین ۵۸ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران با رأی ۹۸/۲ درصدی خود ساختار سیاسی، اجتماعی ایران را تغییر دادند و پس از ۲۵۰۰ سال نظام جمهوری اسلامی به جای نظام سلطنتی در ایران مستقر شد. به همین دلیل ۱۲ فروردین از آن پس روز «جمهوری اسلامی» نام گرفت.

کد خبر 1161771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha