جلسات جزء خوانی قرآن کریم در ماه رمضان روزانه برگزار می‌شود

محبوبه جبالبارزی گفت: جلسات جز خوانی و تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان هر روز راس ساعت ۱۸ با رعایت نکات بهداشتی در مسجد برگزار می شود.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح فعالیت های کانون امام صادق (ع) در ماه رمضان، گفت: در آستانه ورود به ماه مهمانی خدا، با کمک اعضای این کانون فرهنگی هنری و با محوریت امام جماعت، مسجد غبارروبی و مهیای پذیرایی از روزه داران شد.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: یکی از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان، برگزاری جلسات جز خوانی و تلاوت قرآن کریم است.
 
وی بیان کرد: این محفل نورانی هم زمان با اولین روز از ماه رمضان شروع شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.
 
جبالبارزی ابراز کرد: جلسات جز خوانی و تلاوت قرآن کریم هر روز راس ساعت ۱۸ با رعایت نکات بهداشتی در مسجد برگزار می شود.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در ماه مبارک رمضان است.
 
وی اظهار کرد: این محفل نورانی با دعوت از قاریان برجسته کشوری و شهرستانی برپا می شود.
 
جبالبارزی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان، طرح تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه خوانی است که به صورت روزانه در این ماه اجرا می شود.
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد با اشاره به فعالیت های نوروزی، یادآور شد: در ایام نوروز طرح توزیع گوشت قربانی با توزیع ۳۰ بسته گوشت قرمز در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد اجرا شد.
 
وی عنوان کرد: همچنین طرح همه دختران من هستند، با رویکرد ترویج مکتب حاج قاسم اجرا شد.
 
جبالبارزی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح، علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی، دختران نوجوان و جوان مسجدی با مکتب این شهید بیشتر آشنا شدند.
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه از همراهی و همکاری هیئت امنای مسجد و پایگاه مقاومت بسیج در اجرای برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان تشکر کرد.
کد خبر 1161787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha