۱۲ فروردین روز اراده ملت و تعیین سرنوشت ملت ایران توسط خود آنها بود

حجت الاسلام باباییان با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز ثمره خون شهدا است گفت: ۱۲ فروردین روز اراده ملت و تعیین سرنوشت ملت ایران توسط خود آنها و روز قطع دست طمع کاران کشور بود.

حجت الاسلام عباس باباییان  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد روز جمهوری اسلامی ایران گفت: 12 فروردین  یوم الله حکومت الله در روی کره زمین است. 12 فروردین روز ثمره دادن خون شهیدان است و اگر تلاش، کوشش و مجاهدات  شهدا نبود امروز ما شاهد این عید بزرگ نبودیم . 12 فروردین روز بعثت انقلاب اسلامی و روز استمرار حکومت مستضعفان بر روی  زمین و نوروز انقلاب اسلامی است.

 

 
امام جمعه شهر امیر کلا افزود: 12 فروردین مولود انقلاب اسلامی است و یکی از ثمره های باشکوه انقلاب اسلامی و روز تحقق وعده های حق تعالی است. روز زنده شدن حیات اسلام بر روی کره خاکی و سرنگونی طاغوت  و روز امامت امت  و فتح و ظفر ملت عزیر در ایران اسلامی است . 
 
 
وی گفت: 12 فروردین روز از پا درآوردن فرعون زمان توسط ملت ایران بود و روز احقاق  حق تمام ملت ایران است و از اعیاد ملی و مذهبی ملت ایران است  که کنگره طاغوتی شاهنشاهی فرو ریخت و سلطه شیطانی رخت بست و غلبه جنود الله  ور حمان بر جنود شیطان و روز فتح و نصرت الهی ملت ایران عزیز است.
 
 
حجت الاسلام باباییان تصریح کرد: 12 فروردین مقطع تاریخی و باشکوه و بی نظیر در تاریخ ملت ایران است  که 98.2 درصد پای صندوق های رای به نظام جمهوری اسلامی اری گفتند. روز تجلی عشق به اسلام و ولایت  نمایش بلوغ و رشد سیاسی و اجتماعی ملت ایران بود.
 
 
وی ادامه داد: 12فروردین روز اراده ملت و تعیین سرنوشت ملت ایران توسط خود انها بود روز قطع  دست طمع کاران کشور بود در این روز دو واژه جمهوریت و اسلامیت محقق شد و اولین روز اغاز حکومت اسلامی و عدل الهی بر روی زمین است و روز مهر تایید مردم بر استقرار نظام اسلامی در کشور بود که پدیده مبارکی بود که به ملت ارزانی شد.
 
 
وی اظهار داشت: 12 فروردین روز حماسه پرافتخار  حضور مردم در صحنه انتخابات و 43 سال تثیبت و استقرار نظام جمهوری اسلامی و رای اری برای برقراری جمهوری اسلامی است این روز بر ملت ایران  مبارک باد انشاء الله در زیر سایه رهبری انقلاب ملت ایران سربلند و پیروز باشند و راه پرفراز و نشیب بیانیه گام دوم انقلاب را طی کنند.
کد خبر 1161801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha