طرح ملی " قرار دوازدهم" در آستان مقدس امامزاده علی(ع)سیرجان اجرا شد

طرح ملی سازمان اوقاف و امور خیریه با عنوان " قرار دوازدهم" همزمان با سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی، در استان کرمان با محوریت آستان مقدس امامزاده علی بن ابراهیم مجاب در سیرجان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ طرح ملی سازمان اوقاف و امور خیریه با عنوان " قرار دوازدهم" همزمان با سالروز تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان کرمان نیز اجرا شد.

 

 

 

 

این طرح در دومین مرحله؛ امروز، جمعه(۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱) با محوریت آستان مقدس امامزاده علی بن ابراهیم مجاب شهرستان سیرجان اجرا شد.

 

 

 

حجت الاسلام علی جلالی، این طرح را پیوستِ توجه به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی به کمک های مومنانه ای دانست که از آغاز بیماری کرونا توسط سازمان اوقاف در حال اجرا است و اظهار کرد: نخستین مرحله از طرح قرار دوازدهم اسفندماه سال گذشته در کشور اجرا شد که در استان کرمان، شهرستان انار(آستان مقدس امامزاده محمد صالح) محور بود.

 

 

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: در آن مرحله یک هزار بسته غذایی در شهرستان انار و یک هزار بسته هم در دیگر شهرستان ها توزیع شد که ارزش ریالی این بسته ها معمولاً بین ۴ تا ۶ میلیون ریال است و امروز در دومین مرحله این طرح که در واقع چهاردهمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه اوقاف از ابتدای شیوع کرونا است؛ نیز بسته های غذایی(تعداد ۲۴۰ عدد) از آستان مقدس امامزاده علی سیرجان توزیع می شود.

 

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: احسان و نیکوکاری و خدمت به دیگران در همه ادیان سفارش شده، مخصوصاً در اسلام که با حب و محبت آمیخته‌ است و ما از ابتدای کرونا سعی کردیم توزیع بسته های غذایی و حمایتی را داشته باشیم که اولین اقدام در نیمه شعبان سال ۱۳۹۹ با عنوان تبرکات مهدوی بود.

کد خبر 1161809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha