۱۲ فروردين را روز خلق حماسه اي شكوهمند،  جلوه اي بزرگ از مردم سالاري ديني و نماد همبستگي، همدلي و اتحاد مردم است

امیری مقدم، گفت:۱۲ فروردين روز خلق حماسه اي شكوهمند، تجلي و تبلور اراده ملّت ايران، جلوه اي بزرگ از مردم سالاري ديني و نماد همبستگي، همدلي و اتحاد مردم است و امروز جمهوری اسلامی ایران با وفاق، انسجام، مقاومت و ايستادگي برفراز قلّه ی رفیع ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در كرمانشاه؛ بهمن اميري مقدم با صدور پيامي يوم الله ۱۲ فروردين، روز جمهوري اسلامي ايران را تبريك گفت.

 

 

استاندار کرمانشاه افزود:دوازدهم فروردين سالروز اعلام نظام جمهوري اسلامي ايران، روز تجلي و تبلور اراده ملت، خلق حماسه اي ماندگار و برگ زرين ديگري در تاريخ پرافتخار ايران اسلامي است. روزي كه مردم براي تعيين سرنوشت خويش با وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگي به لطف الهي و رهبري معمار كبير انقلاب اسلامي (رضوان‌الله تعالی علیه) به پيروزي بزرگ دست يافتند. اين افتخار عظيم روز جمهوري اسلامي نامگذاري و مشاركت بي نظيرمردم جلوه اي از مردم سالاري ديني و تجلي مشاركت و همدلي شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی که با نثار خون فرزندان پاك خود و با رهبری‌های داهیانه معمار کبیر انقلاب در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷به بار نشست؛ در فروردین ماه ۱۳۵۸ زمینه مهمترین همه پرسی تاریخ ایران زمین، جهت تعیین نوع حکومت را فراهم كرد و مردم ولايتمدار، مومن، بصير، هوشيار، غيور و دلير ايران زمين براي تعيين سرنوشت خود و رهايي از استبداد با ۹۸.۲ درصد به جمهوري اسلامي رأي " آري" دادند تا آنچه را آرمان آزادي خواهي، استقلال، جمهوريت، اسلاميت و تجدید حیات اسلام ناب محمّدی (صلی الله علیه و آله) در ۲۲ بهمن ۵۷ بوده را محقق و با آراي خود تثبيت نمايند.

 

 

امیری مقدم، اظهار کرد:حماسه ماندگار و غرورآفرين ۱۲ فروردين با هوشياري، آگاهي و بصيرت مردم الگويي براي مشاركت در تعيين سرنوشت با همدلي و همراهي، حركتي آگاهانه شد و سربلندي و عزت ايران اسلامي عزيز را به همراه داشت و اين اتحاد بي شك سبب تحكيم نظام شد.

 

 

استاندار کرمانشاه گفت:ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و درود به روح بلند شهیدان والامقام به ویژه قهرمان ملّت ايران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبريك سالروز حماسه افتخار و غرور مردم ايران در انتخاب جمهوري اسلامي ايران به مردم شريف، مومن و انقلابي استان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام، شهدا و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند منان براي همه خدمتگزاران صديق مردم در دولت مردمي كه در آستانه قرن جديد موجي از اميد و نشاط را با كار جهادي، انقلابي و تلاش شبانه روزي صادقانه و خالصانه براي حل مشكلات در دلها زنده كرده اند، آرزوي سلامتي، صحت و سربلندي دارم. ايمان دارم در گام دوم انقلاب، آغاز سده ي جديد و در سالي كه با درايت حكميانه رهبرمعظم انقلاب به عنوان توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين نامگذاري شده است؛ با وفاق و همدلي و اعتقاد و باور به توان داخلي، خوداتكايي و خودباوري مي توانيم با وجود تحريم هاي ظالمانه و تنگناهاي اقتصادي مانند همه دوران سخت با اتحاد، انسجام، ايستادگي و مقاومت مسير پيشرفت و توسعه استان را ادامه دهيم تا به بركت اين سال نيكو زمينه تحقق عدالت، آرامش و سلامت را براي مردم فراهم كنيم.

کد خبر 1161818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha