توزیع ۳ هزار بسته معیشتی با ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: در تهران ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان سید حسن میرکریمی امروز در مراسم طرح قرار دوازدهم  ویژه ضیافت و‌همدلی همزمان با روز جمهوری اسلامی ایران همراه با توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان در امامزاده عبدالله شهر ری برگزار شد. گفت: عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه مواسات و همدلی در دستور کار اوقاف استان تهران قرار دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه در تهران 3 هزار بسته معیشتی به ارزش 600 هزار تومان بین نیازمندان توزیع می شود. افزود: فعال کردن جنبه مردمی موقوفات کمک معیشتی نیز در قالب طرح عملیاتی بقاع و آستان مختلف سراسر کشور نیز در دستور کار قرار گرفت. طی سال گذشته این کمک ها به صورت مستمر و طی چندین مرحله برای نیازمندان جمع آوری و تقدیم آنها شد.

میرکریمی با بیان اینکه کمک ها با حفظ حرمت نیازمندان و توجه به نیازهای ضروری آنها انجام شد، اظهار کرد: سال گذشته در حوزه استان تهران بیش از ۱۷۷ هزار بسته تهیه و بین نیازمندان توزیع شد که این صرفا آمار رسمی بوده و آمار غیر رسمی بییش از این است.

 

کد خبر 1161843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha