تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در گرو استفاده از تمام ظرفیت‌ها

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: لازمه تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که نشان از افق و نگاه بلند رهبر معظم انقلاب دارد، تمرکز بر مسئله و استفاده از تمام ظرفیت‌ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «مهدی رحیم آبادی» امروز (۱۲ فروردین) در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در سال ۱۳۵۸ بیش از ۹۸ درصد مردم جمهوری اسلامی را انتحاب کردند و تا امروز این جامعه براساس رای مردم اداره شده است.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به داریت امام راحل و رهبر معظم انقلاب در هدایت هوشمندانه انقلاب اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری با هوشمندی بیانیه گام دوم انقلاب را در چهل سالگی انقلاب اسلامی ارائه کردند که پیاده سازی اهداف این بیانیه باید در اولویت قرار گیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه تداوم مسیر انقلاب اسلامی همچنان نیازمند همراهی و استقامت مردم است تا شاهد برپایی حکمت جهانی امام عصر(عج) باشیم، افزود: جریان منحوس و خطرناک نفاق به دنبال تخریب جریان اسلامی است که باید در این زمینه هوشیار باشیم و با شناسایی جریان منافق در حرکتی متحدانه آنان را از جامعه پاکسازی کنیم.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه نباید امانت و مسئولیت را به نااهلان بسپاریم، ادامه داد: امروز روسای سه قوه با اتحاد و همدلی نشان دادند که تعطیلی نمی‌شناسند و با دنبال کردن سیاست‌ها و راهبردهای ولی امر مسلمین جهان و با نگاه به درون به صورت جهادی مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند.

 

امام جمعه موقت بیرجند به شعار سال جدید به عنوان «تولید، دانش بنیاد و اشتغال آفرینی» اشاره کرد و افزود: لازمه تحقق این مهم که نشان از افق و نگاه بلند رهبر معظم انقلاب دارد تمرکز بر مسئله است و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها باید در عمل معنا و محقق شود.

 

وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم، تصریح کرد: روزه داری مسئله اول در این ماه  مبارک نیست بلکه در این ماه نزول قرآن کریم را داریم که دستورات زندگی بشر تا ابد در آن در نظر گرفته شده است.

 

حجت الاسلام رحیم آبادی با تأکید بر اینکه انسان با عمل دقیق به دستورات قرآن کریم به سعادت دنیوی و آخروی دست می یابد، گفت: امام راحل با بصیرت و هوشمندی، انقلاب اسلامی را طراحی کردند که براساس روایات و آیات قرآن کریم و همچنین پیش‌بینی‌های بزرگان دین است و  انقلاب اسلامی ما زمینه ساز حکومت جهانی امام عصر(عج) خواهد بود.

 

 

کد خبر 1161855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha