دشمن به دنبال تهی کردن انقلاب و نظام از محتوای اصلی آن است

حجت‌الاسلام علی اکبری گفت: دشمن به دنبال تهی کردن انقلاب و نظام از محتوای اصلی آن همان اسلامیت و دینی بودن آن و روح انقلابی آن است و این همان نقطه حساسی است که مردم و مسئولین باید به آن توجه نمایند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه ماهنشان با گرامیداشت ۱۲فروردین روز جمهوری و با بیان اینکه این روز، روز به ثمر نشستن خون شهدا و بعثت انقلاب است به دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام و این کار بزرگ امام رحمة الله بود که این دو را خلق کرد و مردم یک بار در سال ۵۸ رسماً به آن آری گفتند.

 

حجت الاسلام علیرضا علی اکبری با بیان اینکه ملت ایران در طول این سال‌ها بارها در رفراندوم های غیررسمی نظیر راهپیمایی های ۲۲ بهمن،، حضور در پای صندوق های رای و تشییع پیکر شهدا به ویژه تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی، به جمهوری اسلامی آری گفتند، افزود: دشمنی با اسلامیت نظام است و با جمهوریت آن مشکلی ندارد بلکه دشمن به دنبال تهی کردن انقلاب و نظام از محتوای اصلی آن همان اسلامیت و دینی بودن آن و روح انقلابی آن است و این همان نقطه حساسی است که مردم و مسئولین باید به آن توجه نمایند.

 

وی با اشاره به روز طبیعت و با بیان اینکه روز طبیعت نباید در حد شعار باقی بماند بلکه باید نشانه شعور بالای مردمی باشد که می‌خواهند سال‌های سال از این طبیعت زیبا بهره مند شوند، گفت: این روز بهانه ای است برای آشتی  با طبیعت و این روز بهترین فرصت برای آموزش کودکان به جهت احترام گذاشتن به طبیعت است.

 

خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به روز سلامتی، روز جهانی بهداشت و ضمن گرامیداشت این روز و با بیان اینکه سلامت مردم در گفتمان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی به عنوان یکی از مسائل اساسی و حیاتی کشور است، ادامه داد: در این مورد باید توجه ویژه به مناطق محروم انجام  گیرد.

 

علی اکبری از نبود پزشک و نبود امکانات کافی در شهرستان ماهنشان در راستای سلامت شهروندان گلایه کرد و از مسؤولین امر خواست در این مورد تلاش کنند.

 

وی با اشاره به نشست وزرای خارجه چهار کشور عربی، مصر، امارات، بحرین و مراکش با حضور وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه آمریکا در منطقه اشکالی نقب گفت: این نشست به خاطر شکست آمریکا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب بوده و در صدد جبران آبروی رفته شان می باشند، و نوعی اعتراض سازی منطقه‌ای در راستای تقویت جبهه پوشالی وابستگان استکبار است.

کد خبر 1161885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha