تقویت تولید ملی و اتکا به آن موجب افزایش ثروت ملی می شود

حجت‌الاسلام منصوری با بیان اینکه تقویت تولید ملی و اتکا به آن باعث افزایش ثروت ملی خواهد شد، افزود: باید درآمد ملی نیز به سمت تقویت تولید ملی و تکنولوژی داخلی سوق داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه آببر در خطبه‌های نماز جمعه آب‌بر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و انتخاب شعار سال بر تقویت تولید ملی تاکید کرد و گفت: تقویت تولید ملی حلال مشکلات است و مردم و مسؤولان باید بر آن تاکید داشته باشند.

 

حجت الاسلام مهدی منصوری با بیان اینکه تقویت تولید ملی و اتکا به آن باعث افزایش ثروت ملی خواهد شد، افزود: باید درآمد ملی نیز به سمت تقویت تولید ملی و تکنولوژی داخلی سوق داده شود.

 

وی در ادامه با تاکید دوباره بر مشکلات روستاهای سانسیز، تشویر و دیگر شهرستان طارم در زمینه گاز برق و آب و ... گفت: با اینکه بخشداران در راستای حل مشکل گاز تلاش می‌کنند اما شرکت گاز هم باید در راستای حل این مشکل اقدام کند.

 

منصوری در ادامه به آغاز برداشت نخستین محصول شهرستان طارم یعنی کرفس اشاره کرد و گفت: مسؤولان باید در راستای حمایت از کشاورزان گام بردارند، چرا که همه داشته و آورده کشاورزان و سود محصولات آنها به جیب دلالان سرازیر می‌شود.

 

خطیب جمعه آب بر با اشاره به روز طبیعت خواستار حفظ و حراست از طبیعت در این روز شد. همچنین با اشاره به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی گفت: رای قاطعانه مردم در 12 فروردین 1358 نشان داد که همه سرمایه این کشور مردم هستند.

منصوری به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان در طول سال‌های بعد از انقلاب دست به هر شیطنت زدند ولی هرگز نتوانستند به خواسته شوم خود برسند.

کد خبر 1161888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha