١٢ فروردین، روز عید ملت است/ جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و پیشرفت قرار دارد

منتظری گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه این تحریم ها و جنگ ترکیبی، امروز در اوج اقتدار و پیشرفت به سر می برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» امروز (جمعه ١٢ فروردین) در جمع نمازگزاران جمعه گرگان با تبریک دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی، گفت: روز جمهوری اسلامی ایران، روز عید است، عید، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این روز ملت ایران با تنفر از وابستگی و رژیم طاغوتی پهلوی به سوی وضعیت مطلوب حرکت کرد و با رهنمود امام خویش مبتنی بر استقلال و آزادی   و با هوشمندی و بصیرت از مدل سعادت بخش حکمرانی مبتنی بر مردم سالاری دینی را انتخاب کرد تا از وابستگی به وارستگی به استقلال دست پیدا کند.

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نهال پاکی بود که توسط باغبانی حکیم، دوراندیش و خداباور در مزرعه جان این ملت نهاده شد و بعد از ۴٣ بهار، آن نهال به درختی تنومند و یک شجره طیبه ای تبدیل شده است که از سایه سارش و میوه و ثمره اش نه ایران بلکه تمام عدالت‌خواهان جهان سود می برند.

 

منتظری خاطرنشان کرد: با وجود همه توطئه ها و دشمنی ها در این سال ها شاهد بودیم که دشمنان و بیگانگان و در چاه مکر و حیله خویش تیرهای سمی متعددی گذاشتند و به سوی این شجره طیبه و این ملت عزیز نشانه گرفته اند تا مانع پیشرفت این کشور شوند.

 

وی گفت: دشمنان با تیر سمی ترور و هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی و نظامی، ترور شخصیت های علمی و اثرگذار کشور و با جنگ ترکیبی خویش هم جنگ نظامی و فرهنگی تلاش کردند مانع رشد شوند، اما این نظام الهی و خدایی است و اراده خداوند قرار گرفته که این نظام به بار بنشیند. 

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه این تحریم ها و جنگ ترکیبی، امروز در اوج اقتدار و پیشرفت به سر می برد و بر اساس جهاد تبیین که رهبری تاکید کردند و با وجود همه سخت گیری ها این پیشرفت ها رخ داد.

 

وی، اقتدار امنیتی، سیزدهمین قدرت برتر نظامی جهان، پیشرفت های علمی و کسب رتبه های اول در منطقه و جهان را از دستاوردهای حمهوری اسلامی ایران برشمرد و گفت: به تعبیر سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و این حرم را باید حفظ کنیم.

 

منتظری افزود: تکیه گاه اصلی این حرم ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است و باید با عبور از گام اول انقلاب در گام دوم با هدایت و رهنمود مقام معظم رهبری و بصیرت و تیزهوشی ملت زمینه سازی حکومت مهدی موعود را فراهم کنیم.

 

کد خبر 1161915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha