وابستگی به پایه اقتصادی کشور آسیب می زند

حجت الاسلام محمودی به شعارهای اقتصادی سالانه اشاره کرد و گفت: وابستگی به دیگر کشورها به پایه اقتصادی کشور آسیب می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «احمد محمودی« در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه اصفهان به شعار سال اشاره کرد و اظهارداشت: محوریت تولید و اقتصاد در نامگذاری سال اهمیت این موضوع و ارتباط آن با دین و مبانی اعتقادی را روشن می کند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: تقویت اقتصادی و کمک به معیشت زندگی مردم در مبانی دینی و انجام واجبات و ترک محرمات نقش دارد که همواره به آن اشاره و تاکید شده است.

 

وی ادامه داد: توصیه های رهبر انقلاب در خصوص مباحث اقتصادی و تاکید بر اقتصاد مقاومتی و تولید در داخل همواره برای آسایش و رفع نیازهای کشور بوده اما در برخی از موارد مسئولان نسبت به آن کمتر توجه داشته اند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به معضلات و مشکلات اقتصادی کشور، تصریح کرد: وابستگی به دیگر کشورها به پایه اقتصادی کشور آسیب می زند و باید تامین نیازها بدون وابستگی بلکه با مولد بودن بخش تولید تحقق یابد

 

وی اقتصاد نفتی را آسیبی جدی برای حوزه درآمدی کشور بیان کرد و اذعان داشت: تولید به جای خام فروشی به ارتقا ظرفیت های درونی و جلوگیری از آسیب های ناشی از  وابستگی می انجامد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: سفره معیشت مردم تنگ شده و باید برای آن کار کرد تا وضع اقتصادی بهبود پیدا کند که در این خصوص همت دولت و مجلس ضرورت داشته که البته روند خوبی را در دولت سیزدهم می بینیم.

 

وی به روز انقلاب اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: این اتقاق بزرگی برای مملکت ما بود که مردم با رای قاطع از نظام دفاع و دشمن را ناامید کردند.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه برخی به دنبال حذف جمهوری اسلامی بوده اند و امروز دشمن هم به دنبال خالی کردن محتوا ارزشی از این نظام است، گفت: جمهوری اسلامی با قدرت و پشتوانه مردمی و هدایت های رهبر انقلاب همواره پا برجاست و محتوای آن باقی می ماند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن اهداف نظام را مورد هدف قرار داده اما تاکنون نتوانسته به برنامه خود را اجرایی کند ولی باید مراقبت نوطئه های آنان باشیم.

 

 

کد خبر 1161928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha