عملیات موشکی انصارالله یمن ضربه مهلکی به عربستان بود

حجت الاسلام عادل پور عملیات موشکی انصارالله یمن به عربستان را ضربه مهلکی به این کشور دانست و گفت: با این موشکباران تمام معادلات تغییر کرد و دشمن در وضعیت انفعال قرار گرفته که یک پیام مهم داد و آن این است که تنها راه موفقیت، گفتمان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۱۲ فروردین) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، این روز را هدیه الهی برشمرد و اظهار کرد: تحقق انقلاب عنایت الهی و معجزه بود که مردم با اعتقاد به حقانیت اسلام و کارآمدی اسلام در اداره جامعه رای دادند.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر افزود: آرای ۹۸ درصدی مردم از سر دلدادگی و عشق بود و دشمنان با وجود توطئه‌های سازمان یافت به خاک ذلت نشستند.

 

وی شکست نقشه‌های دشمنان را در جهت پیشرفت و تعالی جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: جنگ‌های ترکیبی به معنای ادامه توطئه دشمنان بوده و این تلاش‌ها برای نشان دادن ناکارآمدی جمهوری اسلامی است که در این صورت تحمیل این تحریم‌ها و جلوگیری از علم و فناوری به چه علت است.

 

حجت الاسلام عادل پور اضافه کرد: هدف از نام گذاری و شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب در راستای رفع تورم و رکود است که باید حل شود.

 

وی رونق تولید را یکی از کلید‌های حل مشکلات عنوان کرد و افزود: لازمه رسیدن به این هدف علم و فناوری است.

 

حجت الاسلام عادل پور ابراز کرد: قوای سه گانه می بایست برای ۲ برابر شدن شرکت‌ های دانش بنیان سیاست گذاری کنند، خواسته ما مشخص شدن سهم و ۲ برابر شدن شرکت‌های دانش بنیان خوزستان و خرمشهر است.

 

وی به عملیات موشکی یمن به عربستان سعودی نیز اشاره کرد و ادامه داد: عملیات موشکی انصارالله یمن ضربه مهلکی به عربستان بود با این موشکباران تمام معادلات تغییر کرد و دشمن در وضعیت انفعال قرار گرفته که یک پیام مهم داد و آن این است که تنها راه موفقیت، گفتمان است.

 

امام جمعه خرمشهر وضعیت زائران در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید برای بهتر شدن وضعیت مشکل یابی شود.

 

وی در بخش پایانی سخنان خود به مسئاخ امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یاد آور شد: در زمینه هنجارشکنی به ویژه در مورد پوشش اسلامی در بعضی شهر‌های کشور و استان خوزستان باید فکری کرد و قانون عفاف و حجاب باید اجرایی شود.

 

کد خبر 1161931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha