اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی گیلان

حسن‌پور گفت: کلیه وسایط نقلیه سنگین و باربری به غیر از کامیون‌های‌ حامل اقلام بهداشتی و مواد غذایی فاسدشدنی فردا ۱۳ فروردین نمی‌توانند در محور رودبار تردد کنند و ورود آنها به این محور ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین حسن‌پور» شامگاه شنبه( ۱۲ فروردین) در گفت‌و‌گو خبری اظهار داشت: طبق آخرین آمارها از ابتدای تعطیلات نوروز تا به امروز حدود یک میلیون و 341 هزار خودرو وارد گیلان شد که نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش داشت.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان تعداد مسافران ورودی به استان را هم برشمرد و ابراز داشت: تا به امروز بیش از 6 میلیون و 668 هزار نفر مسافر نوروزی به گیلان سفر کردند که این تعداد مسافران به نسبت مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش دارد.

 

حسن‌پور از اجرای تمهیدات ترافیکی، امنیتی و انتظامی مورد نیاز برای ایام نوروز در گیلان خبر داد و یادآور شد: در نوروز امسال در گیلان تصادفات منجر به فوت و جرحی و مصدومان سوانح رانندگی روند کاهشی داشته است.

 

وی ضمن اشاره به بازگشت مسافران نوروزی از استان گیلان اضافه کرد: از امروز صبح محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان گیلان در حال اجراست و این محدودیت‌ها فردا نیز همچنان پابرجاست. 

 

جانشین فرمانده نیروی  انتظامی استان گیلان افزود: کلیه وسایط نقلیه سنگین و باربری به غیر از کامیون‌های‌ حامل اقلام بهداشتی و مواد غذایی فاسدشدنی امروز و فردا ۱۳ فروردین نمی‌توانند در محور رودبار تردد کنند و ورود آنها به این محور ممنوع است.

کد خبر 1161956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha