۲۲ میلیون تردد در جاده های استان اصفهان ثبت شد/۷۵۰ نیرو راهداری در جاده های اصفهان

خضری با اشاره ترددهای استانی نوروز گفت: ایام نوروز امسال ۲۲ میلیون تردد خودرو در جاده های استان اصفهان ثبت شد.

«مهدی خضری« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به اقدامات حوزه راهداری و حمل و نقل در ایام نوروز اشاره کرد و اظهارداشت: 22 میلیون تردد خودرو در جاده های استان اصفهان توسط 14 دوربین ثبت شده که نسبت به سال قبل 80 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده ای استان اصفهان شمار خودروهای ورودی به استان را 2 میلیون ماشین اعلام کرد و افزود: مسافران و هم استانی ها از خدمات های رفاهی، فرهنگی و تفریحی سطح استان و جاده ها استفاده می کردند.

 

وی ادامه داد: ایستگاه های ایمنی و سلامت و مجتمع های بین جاده ای همه خدمات فرهنگی، تفریحی و رفاهی را برای مردم داشتند که فرصتی برای استراحت و بهره گیری از آن فراهم شده بود.

خضری یادآورشد: این چنین برنامه هایی برای کاهش خستگی رانندگان و ادامه مسیر ایمن لازم و ضرورت داشت که در کاهش تصادفات نقش اساسی را به ثمر رسانده است.

 

750 نیرو راهداری در جاده های اصفهان

 

وی به اجرای طرح راهداری در ایام نوروز اشاره کرد و اذعان داشت: از 24 اسفندماه سال گذشته طرح نوروزی در کنار دیگر دستگاه های خدمات رسان مثل پلیس راه و اورژانس آغاز و تا 15 فرودین ماه ادامه دارد.

خضری خاطرنشان کرد: 750 نیروی راهداری در قالب 100 اکیپ در این ایام فعالیت داشتند.

 

وی تلاش برای کاهش تصادفات، افزایش ایمنی، خدمات رسانی و بازگشایی راه ها از مهمترین اقدامات نیروهای راهداری در ایام نوروز بود که تا پایان طرح ادامه دارد.

کد خبر 1161985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha