مراسم جزء خوانی قرآن در مصلای شهرکرد برگزار می شود

حجت الاسلام کارگر از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در همه شهرستان های استان خبر داد و گفت: این مراسم در شهرکرد نیز در مصلای امام خمینی(ره) با حضور عموم مردم و پخش زنده از شبکه استانی جهانبین برگزار می شود.

حجت‌الاسلام «ابوذر کارگر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در این ماه برنامه های قرآنی متنوعی برای بهره مندی عموم مردم از آیات الهی تدارک دیده شده است.

 

 رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری برگزاری محافل قرآنی در جای جای استان را از برنامه های شاخص ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: در این راستا به تمامی مؤسسات و مراکز قرآنی استان ابلاغ شده است که در هر شب ماه رمضان یک محفل قرآنی برگزار کنند.

 

وی با اشاره به اینکه هرچند شیوع کرونا موجب کمرنگ شدن محافل قرآنی شده است، اظهار کرد: با توجه به کاهش شیوع کرونا در این روزها امیدواریم شاهد برپایی مجدد محافل خانگی و مسجدی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان باشیم.

 

حجت الاسلام کارگر با بیان اینکه در این ایام محافل قرآنی سیار نیز در شهرستان های استان برگزار می شود، ادامه داد: قبور شهدای گمنام، گلزار مطهر شهدا، کوچه‌‌ها، محله‌ها و درب منازل شهدا به فراخور امکانات هر شهرستان می تواند میزبان این محافل قرآنی باشد تا عموم مردم از طنین آیات وحی در ماه نزول قرآن بهره مند بشوند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌ و بختیاری از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان در همه شهرستان های استان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم در شهرکرد نیز در مصلای امام خمینی(ره) با حضور عموم مردم و پخش زنده از شبکه استانی جهانبین برگزار می شود.

 

وی گسترش فرهنگ قرآنی را از برکات ایام ماه رمضان خواند و خاطرنشان کرد: پویش برپایی جلسات خانگی قرآن در ماه رمضان نیز در دستور کار مؤسسات قرآنی است که هر گروه پنج نفره می تواند یک جلسه خانگی قرآن به ثبت برساند.

 

کد خبر 1162016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha