توزیع ۲۰ تن خرما در سفره های افطاری مسجد الحرام

در نخستین روز از ماه رمضان، ۲۰ تن خرما در سفره های افطاری مسجدالحرام توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سیدتی، ابراهیم الحجیلی، مدیر واحد سفره های افطاری در مسجدالحرام گزارش داد: در نخستین روز از ماه رمضان 20 تن خرما در سفره های افطاری مسجدالحرام توزیع شد.

 

وی که بر کار ترتیب و تنظیم سفره های افطاری در مسجد الحرام نظارت دارد، گفت: باحفظ نظافت مسجدالحرام،  سفره های افطاری در نخستین روز از ماه رمضان در مسجدالحرام پهن شد و با 20 تن خرما از روزه داران پذیرایی شد.

 

ریاست عمومی مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) نیز گفت: در ماه رمضنا امسال 25 هزار فرش جدید به مسجداالحرام در ماه رمضان اضافه شد.

 

جابر احمد ودعانی، مدیریت بخش شست  وشوی  فرش های مسجد الحرام نیز گفت: این فرش های جدید از فرش های فاخر سعودی هستند و رنگ سبز دارند و کیفیت بالایی دارند.

 

گفتنی است، تمامی کارکنان مسجدالحرام و مسجدالنبی(ص) در خدمت مردم و زائران هستند تا بهترین خدمات را با حفظ پروتکل های بهداشتی به آنان ارائه دهند.

 

برخی از کشورهای عربی و اسلامی درحالی امروز (شنبه  13 فروردین 1401) را نخستین روز ماه مبارک رمضان سال 1443 هجری اعلام کردند که برای شماری از کشورها رؤیت هلال ماه رمضان به ثبوت نرسیده است و ماه شعبان آخرین روز ماه شعبان است.

 

اداره استهلال در دادگاه عالی عربستان اعلام کرد: با ثبوت رؤیت هلال ماه، شنبه، آغاز ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 1162064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha