افت تحصیلی دانش آموزان طی ۲ سال گذشته

سیاهکلی مرادی گفت: در ۲ سال گذشته دانش آموزان دچار افت تحصیلی شده اند و از طرفی هم عدم حضور آنها در مدارس سبب شده تا شاهد کم تحرکی در بین دانش آموزان هم باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» در آیین بازگشایی مدارس که امروز (یکشنبه ۱۴ فروردین) به صورت نمادین در مدرسه شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز شاهد حضور دانش آموزان در مدارس سراسر استان هستیم که این حضور گسترده نویدبخش روزهای خوب است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: البته در این مدت معلمان برای تعطیل نشدن بحث آموزش تلاش کرده و خانه را به مدرسه تبدیل کردند و امروز با انجام واکسیناسیون زمینه حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شده است.

 

وی عنوان کرد: البته برای جلوگیری به بازگشت به شرایط گذشته لازم است دستورالعمل های بهداشتی مورد توجه قرار گیرد و رعایت پروتکل های بهداشتی سبب می شود به شرایط سخت گذشته برنگردیم.

 

سیاهکلی مرادی خاطر نشان کرد: در ۲ سال گذشته دانش آموزان دچار افت تحصیلی شده اند و از طرفی هم عدم حضور آنها در مدارس سبب شده تا شاهد کم تحرکی در بین دانش آموزان هم باشیم و حضوری شدن مدارس سبب می شود تا این مشکلات هم کاهش یابد.

 

وی خاطر نشان کرد: از دانش آموزان می خواهیم تا نسبت به تزریق واکسن اقدام کرده چراکه این بیماری با کسی شوخی ندارد و نباید نسبت به آن بی توجه باشیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین هم در این مراسم اظهار کرد: علم و دانش از مولفه های اقتدار آفرینی و عزت و تولید ثروت در هر کشوری است و مایه برتری است.

 

«ابوالحسن کبیری» یادآور شد: قبل از انقلاب ما شاهد حضور پزشکان هندی در کشور بودیم و بسیاری از بیمارستان ها توسط پزشکان هندی اداره می شد ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علم و فناوری از جمله حوزه پزشکی پیشرفت کرده ایم.

 

کد خبر 1162069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha