توجه به دانش بنیان‌ها نقشی مهم در اشتغالزایی دارد

گلرو بیکاری دانش‌آموختگان را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد وگفت: توجه به دانش بنیان‌ها نقشی مهم در اشتغالزایی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«عباس گلرو» با اشاره  به تشکیل کارگروه دانش بنیان به منظور تحقق شعار سال مبنی بر «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» در سمنان گفت: هفته آینده به منظور بررسی مشکلات دانش بنیان ها و تحقق شعار سال اولین جلسه با حضور نخبگان سمنان برگزار خواهد شد.

 

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه استفاده از فناوری و دانش‌های نوین نقش مهم در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه دارد ادامه دارد: به همین منظور توسعه دانش بنیان‌ها در سمنان با اهتمام ویژه دنبال می‌شود.

 

وی قانون جهش تولید دانش بنیان را از طرح های منحصر به فرد و شاهکار مجلس عنوان کردوافزود مجلس شورای اسلامی با تصویب این قانون به دنبال هموارسازی مسیر شکوفایی دانش بنیان‌ها است.

 

گلرو برفراهم کردن فضای نوآوری و رشد دانش‌بنیان‌ها توسط دولت، مجلس شورای اسلامی و تمام وزارتخانه‌ها برای تحقق شعار سال تأکید داشت وافزود: بیکاری دانش‌آموختگان یکی از مشکلات جامعه است که توجه به دانش بنیان‌ها نقشی مهم در اشتغالزایی دارد.

 

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سمنان در کنار توجه به اجرای طرح های عمرانی در زمینه شکوفایی دانش‌بنیان‌ها تلاش های ویژه داشته است اضافه کرد: به راه اندازی پارک اقتصاد دیجیتال، اخذ مجوز احداث کارخانه نوآوری، امضای تفاهم‌نامه برای ایجاد ۲ مرکز رشد فناوری در شهرستان‌های مهدیشهر و سرخه از جمله اقدامات است.

 

 

کد خبر 1162096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha