ماه رمضان  بهترین فرصت برای استفاده از برکات معنوی است

آیت الله علما، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای استفاده از برکات معنوی آن است و مسلمانان بایداز معنویات این ماه نهایت استفاده را ببرند.

آیت الله مصطفی علما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: نقش تربیتی روزه بسیار بالا است و باید از این موقعیت معنوی نهایت بهره‌برداری را ببریم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: در امر روزه باید حکم خدا و رسول خدا (ص) را حفظ کنیم و آحاد مردم در این ایام آمران به معروف و ناهیان از منکر باشند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: ادارات مختلف استان فضاسازی مناسب را در باره ماه مبارک رمضان داشته باشند، مسابقات فرهنگی - قرآنی توسط دستگاه‌های فرهنگی استان بین آحاد مردم برگزار شود و همواره بر تذکر لسانی، وظیفه همگانی تاکید شود.

 

 

آیت الله علما تصریح کرد :دین اسلام با توجه به جامعیتی که دارد کسی را هرگز مجبور به روزه گرفتن نکرده است، ولی بهتر است افرادی که روزه نیستند و نمی توانند در این فریضه شرکت کنند به روزه داران احترام بگذارند و خدایی ناکرده روزه خواری نکنند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: اسلام به عنوان کامل ترین دین نکات و موارد بسیار دقیقی را برای ما انسان ها مشخص کرده است بنابراین خداوند ماه رمضان را فرصتی برای مسلمانان قرار داده است تا از برکات آن نهایت استفاده را ببریم.

کد خبر 1162118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha