سهم جهرم از تولید دانش بنیان محدود است

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه سهم تولید دانش بنیان در این بخش زیاد نیست، گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و مسئولین با کارهای جهادی و جهشی حرکت مفیدی در این زمینه انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (یکشنبه ۱۴ فروردین) در دیدار با جمعی از دانشجویان از برکات این جلسات آشنایی با دانشجویان و بیان خواسته ها و مطالبات آنها عنوان کرد و گفت: البته توقع این نیست که تمام خواسته ها در این جلسه حل شود، بنده از ابتدا خواستار تشکیل چنین جلساتی در راستای ارتباط مستمر با جوانان بودم.

 

امام جمعه جهرم افزود: باید برای پیشرفت و توسعه دارای برنامه بود و مشخص شود قرار است چه مسیری برای آن طی شود و البته تشخیص اولویت ها نیز نقش مهمی برای رسیدن به موفقیت دارد.

 

وی بیان کرد: متاسفانه بیشتر مسئولین برنامه مدون و مشخصی برای پیشرفت ندارند و نبود این چشم انداز آسیب زیادی به شهرستان وارد کرده است.


حجت الاسلام مدبر با تاکید بر اینکه شما جوانان این مطالبه و پرسش از مسئولین و درخواست ارائه برنامه مدون و چشم انداز را از آنان بخواهید، عنوان کرد: سهم مولفه دانش بنیان بودن تولید از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، عمده تولیدات شهر ما  کشاورزی است اما واقعا سهم تولید دانش بنیان در این بخش زیاد نیست لذا همه باید دست به دست هم دهیم و مسئولین با کارهای جهادی و جهشی حرکت مفیدی انجام دهند.

 

 وی خاطرنشان کرد: عزل و نصب ها بر اساس شایستگی نیست و جنبه سیاسی پیدا کرده و تا این مشکل هم حل نشود حرکت به سمت توسعه وپیشرفت لاک پشتی است.

کد خبر 1162123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha