فرماندار مشگین شهر با مسئولان و اهالی شهر لاهرود دیدار کرد

«ایرج بیگدلو» فرماندار شهرستان مشگین شهر در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) با جمعی از مسئولان و اهالی شهر لاهرود دیدار و گفتگو کرد و به استماع مشکلات مردمی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «ایرج بیگدلو» فرماندار شهرستان مشگین شهر با تشرف به حرم مطهر و ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) به استماع مشکلات مردمی پرداخت و با جمعی از مسئولان و اهالی شهر لاهرود دیدار و گفتگو کرد.

 

«ایرج بیگدلو» در این دیدار پس از استماع مشکلات شهر لاهرود، اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت ریزی لاین شرقی خیابان ورودی شهر لاهرود به زودی توسط اداره راهداری انجام می شود.

 

فرماندار شهرستان مشگین شهر افزود: با خودیاری شورای اسلامی شهر لاهرود، اعتبار لازم برای عملیات برق رسانی به ایستگاه پمپاژ آب سد سبلان اختصاص می یابد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تامین آرد مورد نیاز نانوایی های سطح شهر، مبارزه با گرانفروشی ها و ساماندهی قصابی های شهر لاهرود در برنامه کاری قرار دارد.

 

بیگدلو تصریح کرد: تکمیل طرح تصفیه خانه آب آشامیدنی شهید سلیم زاده در بخش لاهرود و 209 روستا و شهرهای تابع شهرستان مشگین شهر با اعتبار اولیه بالغ بر 120 میلیارد تومان انجام می پذیرد.

کد خبر 1162135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha