لزوم تقویت فرهنگ عمومی در جامعه/ ارزش های انقلابی به فراموشی سپرده نشود

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه فرهنگ عمومی در جامعه باید تقویت شود، گفت: دشمنان نظام بر روی همه موضوعات متمرکز شده اند تا این ارزش های الهی و توحیدی و این فرهنگ اسلامی را مخدوش کنند و باید تلاش کنیم تا این ارزش ها را در جامعه زنده بمانند.

حجت الاسلام «مجید نصیرایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: یک مبنا و اعتقاد داریم که امروز عامل اصلی پیشرفت های انقلاب اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی به دست بیاید، فرهنگ جامعه و ارزش های توحیدی و ایستادگی در میدان است.

 

نماینده مردم سرایان، بشرویه، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود این همه هجمه ها و کارشکنی هایی که مستکبرین و منافقین سر راه مردم و انقلاب ایجاد کردند، باز هم ملت ایران خسته نشد و همچنان در این میدان حضور موثر و با نشاط دارند و این موضوع جانفشانی کردن برای اهداف انقلاب در حال انتقال به نسل های آینده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: دشمنان نظام بر روی همه موضوعات متمرکز شده اند تا این ارزش های الهی و توحیدی و این فرهنگ اسلامی را مخدوش کنند و ما هم در مقابل باید تلاش کنیم تا این ارزش ها را در جامعه زنده نگه داریم و نسل به نسل منتقل کنیم.

 

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم تا این ارزش های الهی و انقلابی فراموش شوند، افزود: اگر نواقص و ضعف هایی در برخی از بخش های فرهنگی مشاهده می کنیم به خاطر این است که به ارزش های الهی و توحیدی توجه نشده است.

 

نماینده مردم سرایان، بشرویه، طبس و فردوس در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: هر چه ارزش های الهی و انقلابی تقویت شود پیشرفت و توسعه جامعه افزایش خواهد یافت و مشکلات و ضعف های آن کمتر خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ عمومی در کشور به خصوص خراسان جنوبی باید تقویت شود، عنوان کرد: توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر و موضوع خانواده باید در جامعه جدی گرفته شود و به موضوع ترویج و تقویت فرهنگ دینی باید در استان بیش از گذشته پرداخته شود.

 

 

کد خبر 1162161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha