پخش جمع خوانی قرآن کریم از حرم های مطهر امامزادگان (ع) شیراز در ماه مبارک رمضان

سهرابی گفت: جمع خوانی قرآن کریم روزانه در ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ تا ۱۶ از حرم های مطهر امامزادگان (ع) در شیراز با صدای قاریان برجسته استانی پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (یکشنبه 14 فروردین) با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی در جمع خبرنگاران گفت: صدا و سیمای فارس برای ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متنوعی برای بینندگان و شنوندگان در نظر گرفته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: به مناسبت این ماه مبارک، ویژه برنامه زنده «وصال» هر روز ساعت 18 از سیمای فارس با حال و هوای لحظات افطار پخش می شود.

وی اضافه کرد: برای سحرگاه های ماه مبارک نیز برنامه «نسیم بهشت» ساعت چهار و صورت زنده در سیمای فارس پخش می شود و جمع خوانی قرآن کریم نیز هر روز ساعت 14 به صورت زنده از شبکه های فارس و شبکه چهار سیما پخش می شود.

سهرابی اعلام کرد: پخش ترتیل خوانی قرآن کریم، سریال «دودکش»، برنامه رمضان در روستا، حدیث دوست ویژه برنامه شهدا، سخنرانی مذهبی، دعای افتتاح، مشاعره «آستان مهر»، سریال «یاور»، مستند های برای مهمانی، پروانگی، چشمه معرفت و ... سایر برنامه های شبکه فارس است که برای ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده و پخش می شود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه زنده «بهار دلها» ساعت در لحظات افطار مهمان شنوندگان رادیو فارس است و جمع خوانی قرآن کریم هر روز از ساعت 15 تا 16 از حرم های مطهر امامزادگان (ع) در شیراز با صدای قاریان برجسته استانی پخش می شود.

سهرابی اضافه کرد: ترتیل خوانی قرآن کریم، «نوبت دکتر» برای بیان نکات تغذیه ای ویژه ماه مبارک رمضان، «دلاهنگ» با پخش ترانه ها و قطعات موسیقی مناسب ماه مبارک رمضان، سخنرانی ویژه شب های ماه مبارک رمضان، «نمایش» ویژه ماه مبارک رمضان و «روشنا» ویژه مباحث اخلاقی در ماه مبارک رمضان از ویژه برنامه های رادیو فارس در ماه مبارک رمضان است.

وی اعلام کرد: برگزاری پویش ویژه سفره های افطار و سحر و انعکاس نذورات و ترویج فرهنگ اکرام‌ و اطعام از برنامه های فضای مجازی شبکه فارس در این ماه مبارک است.

کد خبر 1162170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha