تجهیز بسیج دانشجویی به ابزارهای نوین جهاد تبیین

نیازمند گفت: دانشجویان در جهاد عظیم تبیین نقش موثری دارند و بسیج دانشجویی خود را به ابزارهای نوین جهاد تبیین مجهز کرده و وارد عرصه تبیین و تقابل گفتمانی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدمهدی نیازمند»، امروز (یکشنبه 14 فروردین) در رویداد کشوری «نوروز تبیین» که به همت بسیج دانشجویی فارس برگزار شد، گفت: امروز شاهد تقابل، دشمنی استکبار و جریان کفر با جریان تمدن ساز اسلامی هستیم بسیج دانشجویی برای نقش آفرینی در جهاد تبیین برنامه ریزی کرده تا با نقشه دشمنان مقابله کند.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور افزود: بسیج دانشجویی کشور در سطح ستاد مرکزی بسیج دانشجویی و نواحی استانی برای افزایش حوزه اثرگذاری و نقش آفرینی جهادگران تبیین فضای دانشجویی در عرصه های مختلف برنامه ریزی و هدف گذاری کلان دارد و جهاد تبیین از تاکیدات موکد مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی اضافه کرد: دانشجویان در جهاد عظیم تبیین نقش موثری دارند و بسیج دانشجویی برای مقابله با نقشه های تبلیغی دشمنان برای تخریب افکار جوانان و دانشجویان ایران اسلامی با تمام توان و ظرفیت خود در برابر این حرکت دشمن ایستادگی می کند و خود را به ابزارهای نوین جهاد تبیین مجهز کرده و وارد عرصه تبیین و تقابل گفتمانی می شود.

نیازمند اعلام کرد: از ظرفیت قرارگاه «شهید احمدی روشن» در تبیین مسائل اقتصادی و ظرفیت شوراهای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کل کشور برای مطالبه گری و گفتمان سازی و تبیین دستاوردهای آتی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنیم.

کد خبر 1162179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha