توزیع ۴۰ هزار سبد معیشتی/  ۶۰  مرکز "اطعام مهدوی" در گیلان راه اندازی می شود

اهرابی از پیش‌بینی توزیع بیش از ۴۰ هزار سبد معیشتی در ماه رمضان امسال خبرداد و گفت: همزمان با ماه رمضان ۶۰ مرکز اطعام مهدوی در گیلان راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(یک‌شنبه، ۱۴ فروردین) در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان کمیته امداد گیلان برای مددجویان، اظهارکرد: برنامه‌های رمضانی این نهاد در سه محور « تأمین اطعام مهدوی، افطاری ساده و سبد کالا»، «حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین» و «دریافت کفارات و زکات فطریه» اجرا می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان از توزیع غذای گرم و افطاری ساده با رعایت تمامی نکات بهداشتی به صورت روزانه بین مددجویان و در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب و به‌منظور هدایت کمک‌های مؤمنانه خبرداد.

 

وی راه‌اندازی 60 مرکز اطعام مهدوی در سراسر گیلان همزمان با ماه رمضان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: 600 هزار وعده غذای گرم و افطاری ساده در قالب پویش مردمی اطعام مهدوی با کمک خیّران نیک اندیش بین نیازمندان استان گیلان توزیع می‌شود.

 

اهرابی تامین بسته‌های معیشتی برای خانوارهای نیازمند را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد برشمرد و اعلام کرد: پیش بینی می‌شود در ماه رمضان سال جاری بیش از 40 هزار سبد معیشتی حاوی اقلام غذایی مورد نیاز خانوارها توسط نیکوکاران تأمین و توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه خیران در ماه مبارک رمضان سال گذشته با مشارکت حدود 24 میلیارد تومانی به یاری این نهاد شتافتند اذعان کرد: امسال نیز در تلاش هستیم به همت تمامی امدادگران، نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و استفاده از ظرفیت خیّران، اصناف، سازمان ها، نهادها، دانشگاه ها، مراکز خیریه و...، یک بار دیگر سنّت حسنه مواسات و همدلی را به نمایش بگذاریم.

 

اهرابی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های مهم جذب حامی برای فرزندان یتیم و محسنین استاناست تصریح کرد: علاقمندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد 013 به سامانه پیامکی 30003333 یا تماس با شماره 01333365710 و یا ورود به سایت ekram.emdad.ir و یا همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.

 

کد خبر 1162183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha