تردد ۱۴۹ هزار و ۴۳۸ خودرو در روز طبیعت از جاده های فارس

راستیار گفت: ۱۴۹ هزار و ۴۳۸ خودرو به طور میانگین در روز طبیعت از جاده های فارس تردد داشتند که نسبت به ۱۲ فروردین کاهش ۱۴ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا راستیار»، امروز (یکشنبه 14 فروردین) با اشاره به ثبت تردد خودروها در استان فارس در طرح نوروزی در جمع خبرنگاران گفت: در این طرح ورود بیش از یک میلیون و ۵۶۶ هزار دستگاه خودرو تا انتهای 13 فروردین به فارس ثبت شده است.

سرپرست اداره کل راهداری فارس افزود: 149 هزار و 438 خودرو به طور میانگین در روز طبیعت از جاده های فارس تردد داشتند که نسبت به 12 فروردین کاهش 14 درصدی داشته است.

وی اضافه کرد: تردد خودروها در نوروز امسال از جاده های فارس نسبت به سال قبل افزایش 46 درصدی داشت و پلاک‌های ثبت شده در دوربین‌های پلاک خوان از ابتدای طرح نوروزی فارس یک میلیون و 767 هزار پلاک بوده است و 64 درصد خودرو‌ها کمتر از یک تا سه روز در استان ماندگار بوده اند.

 سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با اشاره به آمار‌های سامانه های ثبت تخلف عبور و مرور نیز اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی در فارس تا 12 فروردین، 176 سامانه سرعت سنج در محور‌های فعال استان فعال بود و 679 هزار و 666 مورد پلاک متخلف را به ثبت رسانده است.

کد خبر 1162193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha