توسعه، عمران و آبادانی، خدمت به مردم و بزرگترین عبادت است

امام جمعه سنندج گفت: خدمت به مردم بزرگترین عبادت محسوب می‌شود که این مهم در توسعه، عمران و آبادانی معنا پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خدمت به مردم بزرگترین عبادت است و این عبادت در توسعه، عمران، آبادانی و تلاش برای رفع محرومیت باید ظهور و بروز یابد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از ارکان مبین دین اسلام خدمتی از نوع عام‌المنفعه است، افزود:  چه خوب است که مسئولان در هر جایگاهی خدمتی به جای بگذارند که در افکار از آنها به خوبی یاد شود.

 

امام جمعه سنندج یادآور شد: امنیت معیشت مانند امنیت کشور اهمیت دارد که خوشبختانه دولت مردمی سیزدهم برای رفع مشکلات معیشتی جامعه آستین همت را بالا زده و این رویکرد موجب امیدآفرینی در بین مردم شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌ها امانت هستند باید با خدمت صادقانه امانت‌داران واقعی برای این امانت الهی باشیم.

 

ماموستا رستمی شناخت ظرفیت‌ها در استان را ضروری دانست و عنوان کرد: کردستان با این میزان ظرفیت و استعداد در بخش‌های مختلف محروم نیست بلکه باید با شناخت کامل ظرفیت‌ها و بکارگیری درست آن زمینه توسعه و رونق بیشتر استان را باید فراهم کنیم.

 

امام جمعه سنندج از غیراستاندارد بودن جاده‌های استان انتقاد کرد و افزود: باید جاده‌های استان براساس کاربری امروز استانداردسازی شود تا دیگر شاهد این میزان از دست رفتن عزیزانمان در جاده‌ها نباشیم.

 

وی اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری را مهم‌ترین نیاز امروز کردستان عنوان و اضافه کرد: جوانان تحصیلکرده زیادی در این استان وجود دارد که باید با تدابیر مناسب زمینه جذب آنها را در بازار کار فراهم سازیم.

 

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: تلاش در مسیر تحقق شعار سال از دیگر نکات بسیار مهمی است که باید مسوولان در استان مدنظر قرار دهند چرا که عملیاتی‌شدن این شعار گره بسیاری از مشکلات امروز در جامعه ما را برطرف خواهد کرد.

 

وی در پایان به برکات ماه مبارک رمضان هم گریزی زد و گفت: انجام کار نیک و عبادت در ماه مبارک رمضان ۷۰ برابر ماه های عادی دارای ثواب است.

 

کد خبر 1162219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha