آماده سازی مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) خنداب برای ماه مهمانی خدا

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) خنداب با غبار روبی و عطر افشانی، آماده ماه مهمانی خدا شد.

«محسن یادگاری» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از آماده سازی فضای مسجد برای ماه میهمانی خدا خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه نزول قرآن ماه مبارک رمضان به همت نونهالان، نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان و بانوان گرانقدر مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) خنداب غبار روبی شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای با اشاره به اینکه این مهم هر ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان انجام می شود، افزود: مسجد به طور کامل آماده برای حضور نمازگزاران و عزادران شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: غبار روبی مسجد به همت و همکاری کانون فرهنگی‌هنری‌امام‌خامنه‌ای حفظه‌الله، پایگاه بسیج سیداحمدخمینی و هیئت امناء مسجدصاحب الزمان(عج) انجام شده و تمام دستورالعمل های بهداشتی هنگام حضور روزه داران در مسجد رعایت می شود.

طرح تلاوت نور در مسجد همزمان با ماه مبارک رمضان

 

یادگاری همچنین از اجرای طرح تلاوت نور، پانزدهمین ختم قرآن جمعی نیز در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در تاریخ ۱۳فروردین ۱۴۰۱ با توجه به قرائت صفحات پایانی قرآن کریم در آخرین  روز  ماه شعبان المعظم، مراسم محفل انس با قرآن برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای افزود: این مراسم با حضور ارزشمند حجت‌الاسلام صفاهانی امام جمعه محترم شهرستان خنداب و حجت الاسلام میرنظامی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، برادران و خواهران نمازگزار برگزار شد.

 

وی اضافه کرد: در این مراسم که همراه با قرائت قرآن بود، برای پانزدهمین بار در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) خنداب قرآن کریم ختم شد.

 

یادگاری ادامه داد: تلاوت یک صفحه  قرآن از برنامه های این کانون از سال های گذشته تا کنون بود که در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) خنداب با حضور اعضای کانون و نمازگزاران انجام می شد.

اقامه نماز جماعت در ایام ماه مبارک رمضان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای در ادامه به برنامه های ماه مبارک رمضان کانون اشاره کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی با حضور اعضای کانون، نمازگزاران و روزه داران برگزار می شود.

 

یادگاری با اشاره به اینکه نمازجماعت در هر سه وعده صبح، ظهر و مغرب در مسجد صاحب الزمان (عج) خنداب در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود، ادامه داد: جزء خوانی قرآن کریم از دیگر برنامه های این ماه پر خیر و برکت است.

 

وی اضافه کرد: نماز مغرب به صورت دوم وقت اقامه می شود که نمازگزاران می بایست یک ساعت بعد از اذان در مسجد حضور یابند.

برگزاری مسابقات فوتسال نونهالان جام نوروز۱۴۰۱

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام خامنه ای، همچنین از برگزاری مسابقات فوتسال نونهالان جام نورز 1401 خبر داد و گفت: این مسابقات به همت کانون فرهنگی و هنری امام خامنه ای(مدظله‌العالي) و پایگاه بسیج سید احمد خمینی(ره) برگزار شد.

 

یادگاری با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور ۴ تیم شرکت کننده  برگزار شد، افزود: مسابقات فوتسال نونهالان در سالن ورزشی کوثر خنداب برگزار شد که پس از رقابت دوره ای، تیم مقاومت،قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم ولایت نائب قهرمان، تیم ایثار مقام سوم و تیم والفجر مقام چهارم را کسب کردند.

کد خبر 1162221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha