اسکان بیش از ۳ هزار مسافر در مراکز اقامتی و رفاهی آموزش و پرورش فومن

بیتا از اسکان بیش از سه هزار مسافر نوروزی در مراکز اقامتی و رفاهی آموزش و پرورش فومن خبر داد.

«ایوب بیتا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: سههزار و 108 مسافر نوروزی در 14 روز تعطیلات نوروز 1401، توسط ستاد اسکان آموزش و پرورش شهرستان پذیرش شده‌اند.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن افزود: در پایان فعالیت دو هفته‌ای ستادهای اسکان آموزش و پرورش که از 28 اسفند شروع و 11 فروردین پایان یافته، از روز نخست تا پایان پذیرش میهمانان نوروزی در این مدت،  752 خانوار در پایگاه های اسکان فرهنگیان شهرستان مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.


وی گفت: از آغاز فعالیت ستاد اسکان تا 11 فروردین ماه، آموزش و پرورش شهرستان پذیرای 395  نفر در قالب 96خانوار در خانه معلم، 707  نفر در قالب 140 خانوار در اردوگاه شهید مطهری و تعداد 2 هزار و 6 نفر در قالب 516 خانوار در مدارس و مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش فومن بوده است.


بیتا تصریح کرد: فعالیت ستاد اسکان و مراکز اقامتی و رفاهتی فرهنگیان این شهرستان با توجه به آغاز آموزش‌های حضوری در مدارس، دیگر پذیرش نخواهد داشت و پرونده اسکان نوروز 1401 بسته شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش فومن خاطرنشان کرد: در زمان حاضر تمامی کلاس‌های درس شهرستان برای حضور دانش آموزان در مدارس آماده و عملیات ضدعفونی و نظافت کلاس‌های درس، محوطه مدارس و سرویس بهداشتی انجام شده است.

 

کد خبر 1162228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha