کمک بیش از ۷ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری سوادکوه به نیازمندان

عابدی فیروزجایی گفت: مراکز نیکوکاری شهرستان سوادکوه طی سال گذشته هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بخش های درمانی، معیشت ، تحصیلی ، عمرانی ، لوازم زندگی ، اشتغال و.. به نیازمندان مساعدت کردند .

«علیرضا عابدی فیروزجایی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری بابیان اینکه هزار و ۸۰۰ خانوار  تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: بخشی از ماموریت های کمیته امداد با همکاری مراکز نیکوکاری درقالب حذف پروسه اداری و شناسایی نیازمندان اجرایی و محقق می شود.

 

رئیس کمیته امداد خمینی(ره) سوادکوه از کمک بیش از ۷ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری سوادکوه به نیازمندان خبر داد و افزود: مراکز نیکوکاری این شهرستان طی سال گذشته هفت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بخش های درمانی، معیشت ، تحصیلی ، عمرانی ، لوازم زندگی ، اشتغال و.. به نیازمندان شهرستان مساعدت کردند .

 

وی بیان کرد:  مراکز نیکوکاری در هر محله و منطقه با هدف رسیدگی به نیازمندان به صورت هیات امنایی و عام المنفعه ایجاد می شود و در سوادکوه ۱۴ مرکز نیکوکاری در سطح شهر و روستا به صورت عمومی و تخصصی ایجاد شد .

 

عابدی فیروزجایی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری با آمایش محله و شناسایی نیازمندان با کمک خیران به کمک نیازمندان می شتابند.

 

 

کد خبر 1162230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha