کانون های مساجد با اجرای مراسم غبار روبی مساجد به استقبال ماه رمضان رفتند

حجت الاسلام کلات پور، گفت: هرساله با آغاز ماه مبارک رمضان کانون های مساجد بااجرای مراسم غبار روبی مساجد به استقبال این ماه می روند و برنامه های مختلفی را در سطح کانون های خود برگزار می کنند.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رمضان ماه خودسازی و دوری جستن از گناه است در این ماه مردم با خواندن دعا، نماز ، قرآن با خدای خود راز و نیاز می کنند و برای آخرت خود ره توشه ای فراهم خواهند کرد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه افزود: به دلیل شطی این چند سال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به هشدار های ستاد مقابله با کرونا بسیاری از مراسمات حضوری لغو و در فضای مجازی  برگزار شد و امیدواریم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه ماه رمضان در کانون ها اجرا شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: ان شاالله در این ماه پر برکت که خداوند سفره‌ای مملو از رحمت و مغفرت پیش روی بندگان گسترده، به زودی شاهد رخت بر بستن سایه شوم بیماری کرونا از اقصی نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی و پوشیدن لباس عافیت بر تن تمامی بیماران باشیم.

 

 

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان  بهترین ماه خداوند است تصریح کرد: ماه رمضان اوج فصل بهار معنویت انسان و ماه نزول باران آسمانی آیات الهی است و لازم است که انسان وقت بگذارد و به عبادت، خواندن نماز و دعا و تلاوت قرآن بپردازد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه گفت: برپایی محافل انس با قرآن، ختم جمعی قرآن ، برگزاری کلاس آموزش قرآن و احکام، توزیع بسته های معیشتی، برگزاری نماز جماعت،برگزاری مسابقات فرهنگی هنری و عطر افشانی مساجد از شاخص ترین برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام ماه رمضان است.

 

کد خبر 1162235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha