گردهمایی طلایه داران تبلیغ در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: گردهمایی طلایه داران تبلیغ به مناسبت ماه مبارک رمضان در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه ارزشمند و با فضیلت است و کسی که فضائل و ارزش‌های ماه مبارک را زنده کند مشمول رحمت ویژه الهی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: ماه رمضان ماه برکت، رحمت، مغفرت، عبادت و بندگی به درگاه خدواند متعال است، و دعاها و خواسته‌ها در این ماه به اجابت می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان 120 مسجد شهری و روستایی این شهرستان فعال است گفت: با غبارروبی و عطر آگین شدن مساجد، تلاش كرده‌ایم فضای مناسبی برای روزه داران خداجو در صومعه سرا فراهم آوریم.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده با بیان اینکه 60 مبلغ به 120 مسجد صومعه‌سرا اعزام شده‌اند تصریح کرد: جزءخوانی قرآن کریم در خانه‌های قرآنی روستایی، برگزاری تفسیر قرآن در مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای کمک مومنانه به نیازمندان با محوریت مسجد و برگزاری مراسم معنوی لیالی قدر از جمله برنامه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان است.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا بیان کرد: گردهمایی طلایه داران تبلیغ دوشنبه(15فروردین) ساعت 10 صبح با حضور مبلغین و مبلغات، هیئت های امنای مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای اسلامی در سالن فارابی این شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینكه داشتن مساجدی پویا و فعال به ویژه در ماه مبارك رمضان عامل حضور جوانان و نوجوانان است خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کلیه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مساجد با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

کد خبر 1162261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha